فروشگاه براون-موسوی (دنیای ریش تراش) در سال 1359 بعنوان نخستین مرکز تخصصی ریشتراش و همچنین وسایل بهداشت شخصی توسط مهندس نصراله موسوی در تهران تاسیس شد.

از آنجایی که تا آن زمان چنین فروشگاهی در ایران وجود نداشت این فروشگاه تحت نظارت اتحادیه صنفی صوت و تصویر آغاز به کار کرد. تاپیش ازآن ریشتراش و وسایل بهداشت شخصی در فروشگاههای لوازم خانگی ویا آرایشی عرضه می شد اما بمرور این فروشگاه با پرسنلی آگاه و کارشناس جای خود را در بازار تهران پیدا نمود.

فروشگاه ابتدا کار خود را با اراِیه ریشتراش و تریمر و بمرور برای پاسخگویی به مشتریان روزافزون خود و نیاز همسران آنان تهیه و فروش کلیه وسایل بهداشت شخصی اعم از محصولات پوست و موی بانوان مانند اپیلیدی، اتو و فر مو، سشوار، و سپس ارایه لوازم بهداشت دهان و دندان و پاکسازی پوست را نیزدر دستور کارخود قرارداد.

ازمهمترین بخشهای فروشگاه ،بخش قطعات یدکی – که هنگام بازدید مدیران ارشد شرکت براون موجب شگفت زدگی آنان گردید  و همچنین تعمیرات است که از همان سالهای اولیه آغاز به کارنمود و اینک یکی از شناخته شده ترین تعمیرگاههای ریشتراش و تریمر و اپی لیدی… در سرتاسر ایران می باشد که از طریق پست به اقصی نقاط کشور و پیک و حضوری به تهران بزرگ سرویس می دهد.

توضیح اینکه کلیه محصولات این فروشگاه  ،همچنین اجناس تعمیر شده دارای گارانتی می باشد.

درسال 1393با بهره گیری از کادری مجرب و واخذ مجوزهای لازم فروشگاه اینترنتی دنیای ریش تراش www.rishtarash.com نیز شروع به کار نمود.

امروزه پس از 40 سال کارمنظم کماکان این فروشگاه درحال خدمت رسانی به مشتریان خود با تهیه دستگاههای بروز دنیا همزمان با پخش جهانی آنها و همچنین ارایه خدمات تعمیرو آموزش استفاده صحیح ونگهداری دستگاهها به مشتریان خود می باشد.احترام به مشتری و ارایه کالای اصل برای او دو پایه ایست که فروشگاه ما بر روی آن بنا شده است.

موجب مباهات است که نسل چهارم نخستین مراجعین فروشگاه، مشتری امروز ما هستند.