پیگیری سفارشات و پشتیبانی

با توجه به پرسش های فراوان مشتریان محترم در مورد نحوه رهگیری مرسولات پستی داخلی در ادامه آموزش مختصری از نحوه رهگیری مرسولات پست ارائه می شود :

سفارشاتی که در سایت ریش تراش ثبت می گردند بعد از بررسی و تکمیل خرید فوراً بسته بندی شده و آماده ارسال می گردند.

این امر بین 1 تا 3 ساعت ممکن است طول بکشد .

مرسولات شهر تهران فوراً با پیک موتوری ارسال می گردند و مرسولات شهرستان ها که با پست و یا تیپاکس باید ارسال شوند همان روز ارسال می گردند.

مرسولات با تیپاکس ممکن است بین 24 تا 48 ساعت روزهای کاری طول بکشد تا به دست شما برسد و این زمان با توجه به مکان شما ممکن است طولانی شود.

مرسولات پستی هم بین 24 الی 72 ساعت روزهای کاری ممکن است طول بکشد تا بدست شما برسد و این زمان هم با توجه به مکان شما ممکن است طولانی شود.

 آموزش رهگیری مرسولات

رهگیری مرسولات داخلی

مرسولات داخلی دارای یک کد رهگیری 20 تا 24 رقمی هستند که می توان با مراجعه به سایت رهگیری پست وضعیت آن را بررسی کنید و از موقعیت آن مطلع شوید.

رهگیری مرسولات از طریق تیپاکس

برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در سایت تیپاکس ، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

همچنین در صورتی که موفق به رهگیری کالا های خود از طریق سایت های مربوطه نشدید ، میتوانید از طریق واتس اپ به شماره 09120710235 پیام داده و با ارسال شماره سفارش خود پیگیری لازم را نمایید .

همچنین میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی سایت به شماره 02166737691  مرسولات خود را پیگیری نمایید