مقاله

طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها

اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم فروشگاه آنلاین ریش تراش

اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم

دستگاه های اصلاح بدن (بادی گروم) یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز هر انسانی است که براحتی میتواند بدن خود را اصلاح نموده و تمیز نماید . در گذشته برای این امر از تیغ ها و ژیلت ها استفاده می شد اما با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی به علم و فناوری انسان توانست دستگاه های ضد آبی تولید کند که براحتی بتواند بدن را اصلاح کرده و در عین حال به بدن آسیبی وارد ننماید .

این محصولات با استفاده از توری که روی آن ها قرار دارد پوست بدن را در برابر تیغه های تیز محافظت مینماید . همچنین قطر این توری به قدری نازک بوده که اصلاحی مانند تیغ را دارد. در این مقاله قصد داریم با طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها آشنا شویم . فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، ماشین اصلاح بدن و صورت و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها

طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها متفاوت است چرا که دستگاههای مختلفی در بازار موجود است . ما در این مقاله به طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم های فیلیپس می پردازیم :

برای استفاده از این دستگاه ها ابتدا باید بدن را کاملا شسته و تمیز نمایید . سپس میتوانید بدن را خشک نموده و از دستگاه استفاده کنید و یا همراه با صابون و کف اصلاح را شروع نمایید .

یکی از نکاتی که باید قبل از اصلاح بدانید این است که این دستگاه ها برای موهای کوتاه طراحی شده و ابتدا باید موهای بدن را با یک تریمر کوتاه نموده سپس از بادی گروم فیلیپس استفاده نمایید . شرکت فیلیپس برای رفع این مشکل برخی دستگاههای بادی گروم خود را دو طرفه طراحی کرد که با یک سمت کوتاه می کند و با سمت دیگر مانند تیغ اصلاح می کند. از این دسته بادی گروم های فیلیپس می توان به مدل های BG7030 , BG7040 اشاره کرد .

فیلیپس دستگاه های دیگری هم دارد که فقط مخصوص کوتاه کردن بدن می باشد مانند دستگاه های وان بلید . بعد از حمام و تمیز نمودن بدن نوبت به اصلاح آن می رسد . دستگاه های بادی گروم چون برای اصلاح بدن میباشند ضد آب بوده و از آن زیر دوش میتوانید استفاده کنید .

مقاله پیشنهادی : نکات مهم خرید ریش تراش صفر زن

اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم تراشیدن موهای پشت

اما توصیه ما برای شما این است که بعد از تمیز کردن و استحمام داخل حمام چند دقیقه اجازه دهید تا بدن خشک شود و بعد کار اصلاح را انجام دهید زیرا در زیر آب منافذ پوست باز میشود و ممکن است استفاده از دستگاه باعث شود تا پوست شما ملتهب گردد .

در این زمان می توانید از کف های اصلاح استفاده نمایید تا دستگاه براحتی روی پوست شما لیز بخورد و  کار اصلاح راحت تر انجام شود . یکی از مزیت های استفاده از کف ریش هم لیز شدن پوست بدن میباشد و هم حساسیت کمتری به پوست شما وارد میگردد . همچنین در استفاده به دلیل دارا بودن مواد آنتی باکتریال بدن شما ضد عفونی میگردد .

پس از استفاده از کف های اصلاح دستگاه را روشن نمایید و به آرامی روی پوست خود بکشید . برای اصلاح هرگز نباید عجله نمایید زیرا باعث میشود تا مو جا مانده و باید دوباره برای اصلاح آن برگردید که علاوه بر وقت گیر بودن و زمان بر بودن اصلاح باعث می شود تا پوست شما قرمز شود .

برای استفاده در نقاط زیر بغل بهتر است دست ها را بالا بگیرید تا جایی که پوست کشیده شود و کار اصلاح بهتر صورت گیرد .

برای نقاط بیکینی لاین و کشاله رانهای پا باید حتما با یک دست پوست را کشیده و سپس به آرامی کار اصلاح را انجام دهید .

یکی از نکات دیگری که میتواند در اصلاح بدن به شما کمک کند داشتن یک آینه مناسب می باشد . آینه ای که بتوانید براحتی نقاطی که قابل دیدن نیستند را به شما نشان دهد .

بیشتر بخوانید : 11 نکته مهم اصلاح صورت مردانه 

اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم اصلاح زیر بغل

بعد از اصلاح نوبت به بازدید است بهتر است برای اینکه مطمئن شوید اصلاحی بی نقص داشته اید با کمک آینه بدن را بررسی نمایید تا اصلاحتان تکمیل گردد .

برخی از بادی گروم های فیلیپس دارای یک دسته می باشند که براحتی از آنها می توانید برای اصلاح پشت بدن و کمر استفاده نمایید .

بعد از اصلاح بدن باید بدن را آبکشی نموده تا کار اصلاح تمام گردد .

بعد از اصلاح ممکن است پوست شما دچار خارش و یا حساسیت بشود که بهتر است با استفاده از یک کمپرسور آب سرد التهاب را کم کنید .

اگر بعد از چند روز هنوز التهاب و خارش برطرف نشده بود بهتر است به پزشک متخصص مراجعه نمایید .

بعد از اصلاح برای نرم تر شدن پوست میتوانید از کرم های آبرسان و نرم کننده استفاده نمایید تا پوستتان پوسته پوسته نشود.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین ریش تراش را مطالعه کنید. 

اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم قیمت بادی گروم

نکاتی مهم برای شستشو و خشک نمودن دستگاه بادی گروم

  • بعد از استفاده از دستگاه باید سر آن را با آب شستشو نمایید و موهای باقی مانده در تیغ را خارج نمایید تا دستگاه شما عالی باقی بماند .
  • برای تمیز کردن دستگاه بادی گروم نباید از آب بسیار داغ استفاده نمایید زیرا ممکن است فریم دستگاه آسیب ببیند .
  • بعد از شستشو سر دستگاه بهتر است آنرا روی یک دستمال یا حوله قرار دهید تا خشک شود و بصورتی روی دستمال بگذارید که آب از داخل توری خارج شود .
  • هرگز برای خشک کردن دستگاه و یا خارج کردن مو از تیغه نباید به سر دستگاه ضربه بزنید زیرا تیغه خراب میشود و کار اصلاح بعدی شما با مشکل مواجه می شود .
  • نباید برای خشک کردن بادی گروم از سشوار و بادهای گرم استفاده نمایید زیرا حرارت بالا به فریم آسیب می رساند.

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *