مسواک برقی اورال بی

مسواک های برقی اورال بی زیر مجموعه شرکت مهندسی براون برای رفع لکه های سرسخت از روی دندان ها و همچنین پاکسازی لثه ها از انواع پلاک های میکروبی تولید شده است.

مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی در هر کدام از مدل های مسواک برقی براون موجود است.

بیشتر کسانی که از مسواک برقی اورال بی استفاده میکنند از آن رضایت دارند. مسواک برقی اورال بی به صورت مستقیم به دندان ضربه وارد نمی کند و با استفاده از قدرت برق یا باتری از ویبره و چرخش برس استفاده می کند.

این روش تمیز کردن مانع از آسیب دیدگی به مینای دندان می شود و هم زمان با اینکه با قدرت دندان را پاک میکند، لطافت کافی برای مراقبت را هم دارد. مسواک برقی کودک اورال بی نیز توسط فروشگاه آنلاین ریش تراش ارائه میشود. برای مشاوره خرید مسواک برقی اورال بی با ما در فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس حاصل نمایید.

نمایش 1–12 از 43 نتیجه

مزایای استفاده از مسواک برقی اورال بی

اورال بی یکی از بهترین مسواک های برقی تولیدی شرکت براون است که به صورت گسترده در سراسر جهان استفاده میشود. مسواک برقی اورال بی کودکان باعث ترغیب بیشتر کودکان به استفاده از مسواک شده است. از مزایای مسواک های برقی اورال بی ماندگاری بالای آن و سهولت در استفاده است.

مسواک برقی اورال بی به دلیل استفاده از متریال درجه 1 با هدف پاکسازی موثر دندان مورد تایید دندانپزشکان است. ماندگاری بالای این نوع مسواک ها باعث شده است بسیاری از افراد برای پاکسازی دندان از این وسیله مدرن و کاربردی استفاده کنند.

شما عزیزان میتوانید برای مشاوره خرید مسواک برقی اورال بی و استعلام قیمت مسواک برقی با ما در فروشگاه آنلاین ریش تراش در تماس باشید. مسواک برقی اورال بی براون در انواع مسواک برقی کودک و برای افراد بزرگسال با قیمت مناسب ارائه میشود.

مسواک برقی هوشمند اورال بی

مسواک برقی هوشمند اورال بی بهترین مسواک برقی ساخت شرکت اورال بی است. جعبه این دستگاه حاوی خود مسواک برقی و همچنین جعبه مسافرتی مسواک است. این نوع مسواک برقی دارای قابلیت های پاکسازی قوی دندان, مناسب برای دندان های حساس, ماساژ لثه و زبان است. این مسواک بسیار خوشدست است و همچنین جعبه مسافرتی دستگاه حاوی سه فضا برای مسواک و سری های مسواک است. این مسواک قابل شارژ است که قسمت پایین دستگاه مکان شارژ کردن مسواک برقی اورال بی می باشد.

شارژ این دستگاه از طریق کابل یو اس بی امکان پذیر است. این مسواک همراه با سه عدد سری مسواک ارائه شده است. این دستگاه دارای پایه شارژر و سیم شارژر مناسب شارژ در منزل نیز می باشد.

کارکرد اصلی مسواک هوشمند بررسی نوع مسواک زدن فرد از طریق هوش مصنوعی است. این مسواک به فرد راهکارهایی برای بهتر مسواک زدن ارائه میدهد. این مسواک در اپلیکیشن موبایل به شما نشان میدهد که کدام قسمت از دندان های خود را بیشتر و یا کمتر مسواک زده اید. در صورت فشار بیش از حد مسواک بر روی یک قسمت این دستگاه از طریق ویبره به شما هشدار میدهد که در حال فشار به لثه خود هستید. جزییات کامل مسواک زدن و پیشنهادهای بهینه در داخل اپبیکیشن این مسواک به فرد نشان داده میشود.

ویژگی های مسواک برقی اورال بی

مسواک های برقی اورال بی یکی از برترین محصولات شستشوی دهان موجود در بازار است.

این کمپانی سعی کرده در محصولات خود با استفاده از مهندسی و فناوری های جدید روز در عین حال که استفاده از آنها راحت تر است, تمیزی و سلامت دندان های شما را نیز تضمین نماید.

مسواک برقی اورال بی نسل نوینی از مسواک ها است که امروزه به دلیل سهولت در استفاده مورد استقبال قرار گرفته است. از ویژگی های مهم مسواک برقی اورال بی به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • سری کامل سری های مسواک
  • استفاده از سیستم پاک کنندگی 3d
  • مجهز به تایمر
  • led برای نمایش شارژ باتری
  • مجهز به سیستم سنجش فشار هوا
  • خاصیت پاک کنندگی قوی دندان
  • سرعت چرخش مناسب
  • فرکانس بالای چرخش
  • پاکسازی قویتر نسبت به مسواک معمولی

مسواک برقی اورال بی براون

شرکت براون علاوه بر تولید بهترین ریش تراش های موجود در بازار مسواک های برقی را با نام اورال بی Orab B طراحی و تولید کرده است. مسواک های برقی اورال بی نیز مانند سایر محصولات شرکت براون از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. فروشگاه آنلاین ریش تراش با در اختیار داشتن نمایندگی براون در تهران کلیه محصولات براون از جمله مسواک برقی اورال بی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نکات مهم در استفاده از مسواک برقی اورال بی 

راهنمای استفاده از مسواک برقی اورال بی

 

استفاده از مسواک برقی بسیار آسان است. شما میتوانید از خمیر دندان دلخواه خود بر روی مسواک استفاده کنید. فقط وقتی که دستگاه نزدیک دندان شما است مسواک را روشن نمایید. دندانپزشکان پیشنهاد میدهند که دهان را به چهار قیمت تقسیم کنید و یکی یکی دندان ها را تمیز نمایید.

برای تجربه مناسب مسواک زدن سه مرحله وجود دارد. مسواک زدن تک تک دندان ها به صورت افقی و هر دندان را چند ثانیه مسواک بزنید. مرحله بعدی مسواک زدن سطح داخلی دندان است. مرحله آخر نیز مسواک زدن قیمت بیرونی دندان ها است. این مراحل را برای هر چهار بخش دهان تکرار نمایید. هر بخش نزدیک 30 ثانیه زمان میبرد.

  • مدت زمان استفاده 2 دقیقه است
  • بهتر است روزی 2 بار استفاده شود
  • هر خمیر دندانی قابل استفاده است
  • سر مسواک برقی باید هر سال 4 بار تعویض شود