قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران به شرح زیر می باشد:

قوانین عمومی

کلیه اصول، قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیکی می باشد و متعاقبا کاربران هم موظف به رعایت قوانین و مقررات مربوط به کاربران می باشند.

چنانچه در قوانین، سرویس ها و رویه های فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران در آینده تغییراتی ایجاد شود در همین صفحه منتشر شده و یا به روز رسانی می گردد. شما بعنوان کاربر توافق می نمایید که استفاده مستمر از سایت ریش تراش بمعنی پذیرش همه تغییرات در این صفحه است.

قانون سفارش

زمان ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران به صورت 24 ساعته و همه ایام هفته است. پر نمودن موارد ثبت نامی و آدرس گیرنده الزامیست زیرا چنانچه مشخصات و آدرس صحیح درج نشود پیگیری سفارش ها با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

نحوه ارسال سفارش

کلیه سفارشات بعد از ثبت سفارش و خرید از طریق سایت حداکثر پس از سه روز کاری و از طریق پست پیشتاز برای مشتریان ارسال خواهد شد.

سفارش ها پس از ارسال حدودا سه الی پنج روزه به دست مشتریان می رسد. این زمان تقریبی است و در صورت طولانی شدن این زمان ، تحویل کالا بعهده اداره پست یا شرکتهای حمل و نقل انتخابی توسط مشتری است. در این زمینه هیچ مسئولیتی با فروشگاه آنلاین ریش تراش نخواهد بود.

روش پرداخت

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب و با درگاه بانکی امن صورت می گیرد. اطلاعات حساب و کارت مشتریان به هیچ وجه در فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران ذخیره نمی شود و بطور مستقیم با درگاه بانکی اتصال پیدا می کند.

روند مرجوعی کالا

فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران با توجه به مسئولیت حرفه ای که در برابر مشتریان خود دارد سلامت کلیه محصولات خود را قبل از ارسال بررسی می نماید. لازم به ذکر است که ایرادهای اعلامی توسط مشتریان، توسط کارشناس خدمات پس از فروش بررسی و کنترل شده و در صورت تائید نقص فنی کالا مشمول بهره مندی از سرویس فوق می گردد. آسیب های فیزیکی که ناشی از حمل و نقل می باشد شامل سرویس مرجوعی کالا نمی گردد.

ثبت شکایت و رسیدگی به شکایات

مشتریان محترم فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران می توانند در صورت نیاز به ثبت نمودن شکایت خود یا پیگیری نمودن شکایات انجام شده با شماره 02166737691 تماس گرفته و یا به شماره واتساپ 09120710235 پیام ارسال نمایند.

شما می توانید پاسخ سوالات خود در مورد پروسه خرید و ثبت نام در سایت را در قسمت پرسشهای متداول سایت مشاهده نمایید.