مسواک برقی کودک

مسواک برقی کودک برندهای معتبر جهان توسط فروشگاه آنلاین ریش تراش هم به صورت حضوری و هم اینترنتی ارائه میگردد. بهترین تولید کننده مسواک برقی کودک شرکت براون است.

برقی بودن مسواک خصوصا برای بچه هایی که تمایلی به زدن مسواک ندارند، می تواند بهانه ای ترغیب کننده و جذاب باشد.

مسواک برقی کودک به دلیل حرکات برس مسواک که با نیروی برق یا باتری نوسان ایجاد می کند بسیار برای کودکان هیجان انگیز است.

حرکات خاص برس مسواک برقی به رفع راحت تر و سریع تر جرم ها و پلاک های دندان و اطراف لثه کمک میکند.

نمایش 1–12 از 21 نتیجه

مزایای مسواک برقی کودک

مسواک زدن برای بسیاری از کودکان کاری خسته کننده است. برای ترغیب بیشتر کودکان به مسواک زدن شرکت براون اقدام به طراحی و تولید نسل نوینی از مسواک برقی کرده است. امروزه این مسواک توسط بسیاری از خانواده ها استفاده میشود و باعث ترغیب بیشتر کودکان به مسواک زدن کرده است.

مسواک برقی کودک دارای مزایای زیر برای کودکان است:

  • علاقه مند کردن کودکان به مسواک زدن
  • جذابیت بیشتر برای کودکان
  • قدرت پاک کنندگی بیشتر نسبت به مسواک دستی
  • این مسواک برای کودکان سرگرم کننده است
  • قدرت بالای دستگاه برای مسواک زدن

مسواک برقی کودک اورال بی

شرکت براون تولید کننده بهترین مسواک برقی برای کودکان در سراسر جهان است. فروشگاه ریش تراش نمایندگی مسواک برقی کودک براون را در تهران در اختیار دارد. محصولات مسواک برقی به صورت اورجینال و با ضمانت در سراسر ایران قابل ارائه است.

محصولات مسواک برقی کودک تولیدی اورال بی امروزه توسط دندانپزشکان معتبر در سراسر جهان تایید شده است. برخی از مسواک های برقی کودک دارای مدل های موزیکال است که باعث شده است بسیاری از کودکان در سراسر جهان به مسواک زدن علاقه مند شوند. برای از بین رفع لکه ها از روی دندان کودکان و پاکسازی عمیق دندان میتوانید از مسواک برقی کودک اورال بی استفاده نمایید.

این مدل ها با ایده گیری از شخصیت های محبوب کودک جایگاه خوبی در بین کودکان به خود اختصاص داده است.

مسواک برقی کودک براون

مسواک برقی کودک براون یا اورال بی یکی از بهترین مسواک های برقی ساخت شرکت برند است. تفاوت این نوع مسواک های برقی با مدل های بزرگسالان در سر مسواک و دور موتور آن است. این نوع مسواک های برقی متناسب با دندان های کودکان طراحی شده است.  این مدل از مسواک ها ساخت آلمان است و توسط فروشگاه آنلاین ریش تراش به صورت اصل در اختیار مشتریان عزیز در تهران و سایر شهرهای ایران قرار میگیرد. این نوع مسواک دارای ویژگی های زیر است:

  • کیف مسافرتی
  • ضد آب
  • قابلیت شارژ سریع

مسواک برقی کودک ارزان

انواع مسواک برقی کودک با قیمت مناسب و ارزان توسط فروشگاه آنلاین ریش تراش ارائه میشود. برای خرید مسواک برقی کودک ارزان با ما تماس حاص نمایید. خرید مسواک برقی برای کودکان یکی از بهترین وسیله ها برای تشویق کودکان برای مسواک زدن است.

دیدن طرح های کودکانه بر روی مسواک باعث ترغیب بیشتر کودکان به مسواک زدن میشود. برای خرید مسواک برقی کودک ارزان میتوانید هم به صورت آنلاین و هم حضوری مسواک برقی مناسب را برای کودک خود خریداری نمایید. مسواک برقی کودک با گارانتی معتبر ارائه میگردد.