مقاله

بهترین فرکننده مو چرخشی در بازار

بهترین فر کننده مو چرخشی فروشگاه ریش تراش آنلاین

داشتن یک دستگاه فر کننده مو برای خانم ها در منزل یکی از ضروریات است چرا که حالت دادن به موها را بسیار راحت و سریع می کند. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند بدون مراجعه به آرایشگاه و تنها با دستگاه فر کننده مو در منزل به موهای خود حالت دهند. یکی از انواع دستگاه فر کننده مو نوع چرخشی آن است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اگر قصد دارید بهترین فر کننده مو چرخشی در بازار را بشناسید و نسبت به خرید آن اقدام کنید در این مقاله با فروشگاه آنلاین ریش تراش همراه باشید.

انواع دستگاه فر کننده مو

قبل از هر چیز بهتر است انواع دستگاه فر کننده مو موجود در بازار را بشناسیم تا بتوانیم شناخت کاملی نسبت به نوع چرخشی آن پیدا کنیم و تفاوت آنها را بدانیم. انواع دستگاه فر کننده مو عبارتند از :

دستگاه فر مو لوله ای

این نوع از دستگاه فر مو جزء پرطرفدارترین و قیمت مناسب ترین فر موها هستند. این نوع دستگاه فری طبیعی و ملایم به موهای شما می دهد. انواع گوناگونی از این دستگاه در بازار موجود است که در سایزهای متنوع ارائه شده اند. سایز های معمول موجود در بازار یک تا پنج سانتی متر هستند.

بهترین فر کننده مو چرخشی انواع فر کننده ها

دستگاه فر مو مخروطی

یکی دیگر از انواع دستگاه فر مو نوع مخروطی یا کله قندی یا عربی است که به موها فری به صورت s می دهد. شما با پیچاندن دسته ای از موهای خود به دور مخروط می توانید به آنها موج های زیبایی بدهید.

دستگاه فر مو مارپیچی

این نوع از دستگاه فر کننده مو شکلی مارپیچی روی موها ایجاد می کنند که بسیار جذاب و زیباست. فرهایی که با این دستگاه درست می شوند حلزونی شکل و منحنی هستند.

دستگاه فر مو مرواریدی

این نوع دستگاه فر کننده با سایر دستگاه ها در این دسته تفاوت زیادی دارد. دستگاه فر موی مرواریدی برجستگی های شبیه توپ روی سطح میله دارد که موجب ایجاد فرهای طبیعی و خوش حالت روی موها میشود. ولی توجه کنید که این نوع فر کننده برای موهای کوتاه توصیه نمی شود.

دستگاه فر مو چرخشی و اتوماتیک

این نوع از دستگاهها که یکی از بهترین فر کننده مو چرخشی موجود در بازار است به طور اتوماتیک تکه ای از موها را به درون کشیده و به شکل مارپیچ خارج می کند. کار با این دستگاه فر کننده مو بسیار راحت و سریع است و به همین دلیل در بازار فر کننده های مو بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

بهترین فر کننده مو چرخشی قیمت فر کننده مو

معرفی بهترین فر کننده مو چرخشی در بازار

در اینجا با چند نمونه از بهترین فر کننده مو چرخشی آشنا می شویم. شما می توانید برای خرید هر یک از موارد نام برده با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید.

فر کننده مو چرخشی پرومکس مدل 8500ez

موتور چرخشی این دستگاه در دو جهت کار می کند و قابلیت تنظیم 13 دما از 100 تا 220 درجه سانتیگراد را دارد. همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال است و صفحات به عرض 26 میلیمتر با روکش سرامیک دارد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه قابلیت چرخش آن میباشد. روی دسته 2 دکمه وجود دارد که جهت چرخش استوانه حرارتی را به چپ یا راست تنظیم می کند.

پس کافیست قسمتی از موها را میان صفحات دستگاه قرار داده و دکمه را فشار دهید تا موها به دور صفحه بپیچند. جنس سرامیک صفحات حرارتی موجب می شود که به موها آسیب کمتری در اثر حرارت وارد شود. با دکمه مثبت و منفی روی دستگاه میتوان دمای صفحات را تنظیم نمود.

ویژگی های ظاهری این دستگاه سیم چرخان، پایه تعبیه شده روی بدنه و عایق حرارتی بودن سر دستگاه است. سیم برق این دستگاه حدود 2 و نیم متر است که بسیار کاربردی است. همچنین پایه ای که روی بدنه تعبیه شده موجب می شود که بتوان دستگاه را در حالتی که داغ است روی سطوح بگذاریم.

بهترین فر کننده مو چرخشی مدل پرومکس

حالت دهنده رمینگتون مدل Ci606

یکی دیگر از بهترین فر کننده مو چرخشی در بازار رمینگتون Ci606 است که استفاده ای راحت دارد. این دستگاه هم موتوری گردان دارد تا به راحتی به موهای شما حالت دهد. دستگاه 5 حالت گوناگون برای فر کردن و حالت دادن به موها دارد و شما می توانید دمای دستگاه را از 160 تا 230 درجه سانتیگراد تغییر دهید.

دکمه کم و زیاد دما و پاور کنار دستگاه تعبیه شده تا راحت تر بتوان از آن استفاده نمود. چرخش سر این دستگاه به هر دو سمت است و با فناوری پیچش خودکار موها را به سرعت حالت می دهد. رمینگتون Ci606 دارای ضمانت نامه دو ساله است.

بهترین فر کننده مو چرخشی مدل رمینگتون

حالت دهنده چرخشی پرومکس مدل 8311ez

این دستگاه بیشتر شبیه اتوی مو است ولی می تواند موها را به زیبایی حالت داده و فر کند. شما با قرار دادن دسته ای از موهای خود روی صفحات دستگاه و چسباندن گیره ها به هم می توانید با چرخش صفحات موهای خود را حالت دار کنید. جنس تیغه ها به دلیل کاهش آسیب به موها از سرامیک ساخته شده است. سیم این دستگاه سه متری است و با مفصل چرخانی به دستگاه متصل شده تا بتوان راحت تر با آن کار کرد.

دستگاه تنها در 60 ثانیه پس از روشن کردن داغ شده و آماده استفاده می‌باشد. این دستگاه مجهز به چراغ LED برای اطلاع از روشن بودن دستگاه است و کیفی پارچه ای دارد تا بتوانید به راحتی آن را در مسافرتها همراه خود داشته باشید. حالت دهنده چرخشی پرومکس مدل 8311ez دارای دو سال گارانتی است.

بهترین فر کننده مو چرخشی خرید از مراکز معتبر

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین فر کننده مو چرخشی در بازار آشنا شدیم. فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع لوازم زیبایی، بهداشتی و آرایشی از جمله انواع دستگاههای فر کننده و حالت دهنده، سشوار، اتوی مو، انواع ریش تراش و … است. اگر قصد خرید فر کننده مو دارید می توانید با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس گرفته و نسبت به خرید اقدام نمایید.

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *