مقاله

4 نمونه از بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار

بهترین سنگ پای برقی فروشگاه آنلاین ریش تراش

بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار

همانطور که می دانید پا قلب دوم بدن است و نگهداری و پاکیزگی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین در طب سنتی شستشوی کف پا با سنگ پا بسیار توصیه شده است. از نظر پزشکی نیز فوایدی همچون تنظیم قند خون، کاهش غلظت خون، بهبود سردرد و فواید دیگری برای این کار بیان شده است. در گذشته تنها با سنگ پای سنتی که نوعی از سنگ آتشفشانی بازالت است به شستن کف پا می پرداختند ولی امروزه انواعی از سنگ پای برقی نیز به بازار عرضه شده است.

با استفاده از سنگ پای برقی می توان در مدت کوتاه تری به از بین بردن آلودگی و پوست های اضافه کف پا پرداخت. همچنین این کار با راحتی بیشتری انجام می شود. در سالن های زیبایی که کار پدیکور نیز انجام می شود از سنگ پای برقی برای از بین بردن پوست های مرده کف پا و نظافت آن استفاده می شود.

شما نیز می توانید با خرید سنگ پای برقی در منزل به انجام پدیکور پاهای خود بپردازید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پس با فروشگاه ریش تراش آنلاین عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی، آرایشی و زیبایی همراه باشید.

انواعی از بهترین سنگ پای برقی در بازار

در بازار لوازم بهداشتی و زیبایی انواعی از سنگ پای برقی دیده می شود ولی کدامیک بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار هستند؟ در اینجا با چند نمونه از بهترین سنگ پای برقی آشنا می شویم:

سنگ پای برقی کوئین CR 033

سنگ پای برقی کوئین که یکی از بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار است با 4 باتری قلمی کار می کند و شما می توانید آن را به راحتی در ساک مسافرتی خود جای دهید. نوع طراحی این سنگ پا نیز جوری است که در دست راحت جای می گیرد و در استفاده طولانی مدت ایجاد خستگی در دست نمی کند.

در هر بسته دو عدد کلگی موجود می باشد که یکی نرم تر و دیگری سخت تر است و برای از بین بردن پوستهای ضخیم استفاده می شود. سنگ پای برقی کوئین ضد آب است و به راحتی در حمام می توان از آن استفاده کرد. ظاهر محصول نیز کاملا زنانه و با رنگ صورتی شاد تولید شده است.

بهترین سنگ پای برقی ارزان قیمت

سنگ پای برقی جیمی مدل GM 3070

یکی دیگر از بهترین سنگ پای برقی بازار سنگ پای برقی جیمی مدل GM 3070 است. این سنگ پا با 2 عدد باتری قلمی کار می کند و استفاده از آن بسیار راحت است. جنس کلگی این سنگ پا از کیفیت بالایی برخوردار است که برای پاکسازی پوستهای مرده پا بسیار مناسب است. در بسته این محصول دو عدد کلگی موجود است که یکی برای پوست های معمولی و دیگری که زبرتر است برای پوستهای ضخیم استفاده می شود.

بعد از هر بار استفاده می توان استوانه ها را جدا کرده و شستشو داد. این دستگاه قابل شستشو نیست پس نباید از آن در زیر آب استفاده نمود. اگر به دلایلی آب به دستگاه رسید باید سریعا باتری ها را خارج کرده و نسبت به خشک کردن آن اقدام کنید. برای خشک کردن آن نیز از بخاری، شوفاژ و سشوار استفاده نکنید.

بهترین سنگ پای برقی خرید از مرکز معتبر

سنگ پای برقی همدیکس مدل PED-1200-EU

این دستگاه نیز یکی از بهترین سنگ پای برقی مناسب پوستهای مرده کف، پنجه و پاشنه پا است. این محصول با 3 باتری قلمی کار می کند و موتور قوی دارد. این مدل از سنگ پا با مواد با کیفیتی تولید شده که در صورت ضربه خوردن کمترین آسیب را ببیند. درون بسته این محصول سه عدد کلگی وجود دارد که یکی نرم ، دیگری معمولی و آخری سخت برای پوستهای ضخیم است.

استوانه ها به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند. همچنین در بسته یک فرچه جهت تمیز نمودن کلگی ها وجود دارد. این محصول نیز قابل شستشو نیست و نباید در حمام یا محیط های مرطوب از آن استفاده کرد. سنگ پای برقی همدیکس مدل PED-1200-EU دارای دو سال گارانتی است.

سنگ پای برقی رمینگتون CR 4000

کمپانی رمینگتون همواره محصولاتی تولید می کند که استفاده از آن راحت باشد. سنگ پای برقی رمینگتون نیز از بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار است که با دو باتری قلمی کار می کند. موتور این دستگاه قوی است و نیازی به فشار بیش از حد برای پاکسازی پوست پا نیست. درون بسته 2 عدد کلگی موجود است که یکی برای پوستهای معمولی و دیگری برای پوست های ضخیم استفاده می شود.

استوانه های این دستگاه به راحتی قابل جدا شدن و شستشو هستند. این محصول دو سال گارانتی دارد ولی قابل شستشو نیست. چنانچه محصول با آب تماس پیدا کند باید باتری ها را سریعا خارج کرده و نسبت به خشک کردن آن اقدام کرد. تنها کلگی ها قابلیت شستشو را دارند پس از این محصول در حمام یا مکان های مرطوب نباید استفاده کرد.

بهترین سنگ پای برقی نگهداری از سنگ پای برقی

نکات مهم نگهداری سنگ پای برقی

  • درست است که سنگ پای برقی ضد آب است ولی هرچه دستگاه با آب تماس کمتری داشته باشد عمر طولانی تری خواهد داشت.
  • برای خشک کردن سنگ پای برقی هرگز آن را در معرض بخاری، شوفاژ و یا سشوار با باد گرم قرار ندهید.
  • بعد از هر بار استفاده سنگ پای برقی را خشک کرده و در جایی که خشک است نگهداری نمایید.
  • چنانچه برای مدت طولانی قصد استفاده از دستگاه را ندارید حتما باتری های آن را خارج کنید تا در درون دستگاه سولفاته نشوند.
  • برای دستگاه از باتری های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا عمر دستگاه بیشتر شود.

کلام آخر

در این مقاله با 4 مدل از بهترین سنگ پای برقی موجود در بازار آشنا شدیم. کلیه این محصولات نام برده در فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه شده اند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت بهترین سنگ پای برقی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

بهترین سنگ پای برقی مزایای سنگ پای برقی

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *