مقاله

معرفی 4 مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای

بهترین سشوار سالنی فروشگاه آنلاین ریش تراش

معرفی 4 مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای 

سشوارهای سالنی که در آرایشگاههای مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرند دارای موتورهای بسیار قوی هستند. این به دلیل مصرف طولانی مدت از دستگاه و نیاز به سرعت عمل برای خشک کردن و حالت دهی به موی مشتریان می باشد. سشوارهای خانگی معمولا موتورهای ضعیف تری دارند زیرا به نسبت سالن های آرایشی از آنها استفاده کمتری می شود.

حال اگر شما برای مصارف خانگی خود نیاز به سشواری قوی تر داشته باشید به شما توصیه می کنیم از سشوارهای حرفه ای سالنی استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 8 مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای بپردازیم. پس تا پایان مطلب با فروشگاه ریش تراش آنلاین عرضه کننده لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی همراه باشید.

معرفی 4 مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای

در اینجا با چند مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای از برندهای معتبر آشنا می شویم:

سشوار حرفه ای گاما مدل IQ2 PH6075

سشوار حرفه ای گاما مدل IQ2 PH6075 یکی از بهترین سشوار سالنی حرفه ای موجود در بازار است. این مدل از سشوار دارای قدرت موتور 110.000 rpm است و دکمه توربو برای بالا بردن قدرت موتور دارد که قدرت را تا 120.000 rpm می رساند. همچنین دارای نمایشگر LED است و تنظیم دمای چهار حالته دارد. سیم این نوع سشوار 3 متر است که مزیت بزرگی برای سشوار محسوب می شود.

همچنین سرعت باد این نوع سشوار سه حالته است و 2 نازل و 1 دیسپانسر و 1 نازل ستاره ای دارد. وزن این محصول 294 گرم است که وزن سبکی محسوب می شود. قدرت دمای سشوار حرفه ای گاما 2000 وات است و دارای تکنولوژی Oxy-Active می باشد.

همچنین این نوع سشوار به پد هوشمند مجهز است که در زمان قرارگیری سشوار روی پد به طور خودکار غیرفعال می گردد. این تکنولوژی به آرایشگر کمک می کند تا راحت تر کار کند و اتلاف انرژی را بسیار کاهش می دهد. برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید.

بهترین سشوار سالنی سشوار گاما

سشوار سالنی حرفه ای 2400 پرومکس 7878

این محصول ساخت کشور ایتالیاست و دارای سه حالت کنترل حرارت و فشار باد است. همچنین دو سری متمرکز کننده هوا ، سیم سه متری ، حلقه آویز سشوار و درپوش فیلتر هوای ورودی است. همچنین دارای دکمه کراتین، تورمالین و آیونیک است. توان این سشوار 2400 وات است و از بهترین سشوار سالنی حرفه ای به حساب می آید.

شما با فشردن دکمه کراتین می توانید با سرعت بخشیدن به خاصیت تولید یون در این سشوار ، باعث افزایش نرمی مو و همچنین زودتر خشک شدن مو شوید. این حالت موجب کاهش آسیب به موها در اثر حرارت باد سشوار می شود.

همچنین اگر از مواد کراتین روی موهای خود استفاده می کنید با فشار دادن این دکمه می توانید جذب مواد کراتینه را روی موهای خود بیشتر کنید. این سشوار دارای 2 سال ضمانت از تاریخ ضمانت نامه دارای مهر گارانتی می باشد. شما می توانید سشوار سالنی حرفه ای 2400 پرومکس 7878 را از فروشگاه آنلاین ریش تراش تهیه نمایید.

بهترین سشوار سالنی خرید سشوار ارزان قیمت

سشوار بابیلیس 2600 وات ایتالیا مدل BAB6990IE

این مدل سشوار از بهترین سشوار سالنی حرفه ای موجود در بازار است که سبک ، حجم دهنده و آیونیک است. همچنین پرتاب باد 152 کیلومتر بر ساعت دارد و دارای دو سری نازل، 2 تنظیم دما و 2 تنظیم باد است. از طرفی دارای دکمه باد سرد و اثربخشی طولانی بر روی موهاست. وزن این محصول 555 گرم است و دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی است.

عمر موتور این نوع سشوار بسیار بالاست و برای استفاده در سالن های زیبایی و همچنین مصارف خانگی بسیار توصیه می شود. به دلیل دارا بودن قدرت آیونیک این سشوار موجب حجم دادن به موهای شما بدون ایجاد وز شدگی در آنها می باشد.

قیمت سشوار بابیلیس 2600 وات ایتالیا مدل BAB6990IE نیز در مقایسه با سشوارهای دیگر از این نوع بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید.

بهترین سشوار سالنی سشوار بابلیس

سشوار هیدرولوکس رمینگتون مدل AC8901

یکی از حرفه ای ترین و بهترین سشوار سالنی سشوار هیدرولوکس رمینگتون می باشد. این سشوار علاوه بر خشک کردن و حالت دادن سریع ، زمان بیشتری موهای شما را به همان حالت حفظ می کند. در این نوع دستگاه از فناوری Micro Conditioners  استفاده شده که موجب می شود نرم کننده های میکرو در جریان هوا آزاد شده و تعادل رطوبت مو ایجاد شود.

موتور این نوع سشوار 2300 وات است و به سرعت موجب خشک شدن و حالت دهی موها می شود. قدرت پرتاب باد در این نوع سشوار 130 کیلومتر بر ساعت است که برای استفاده سالنی بسیار مناسب است.

سشوار رمینگتون دارای سه قدرت دمای باد سرد، باد گرم و باد خیلی گرم است که از هر یک برای تثبت حالت مو، خشک کردن و صاف یا فر کردن موها استفاده می شود. شما می توانید برای سالن خود یا مصارف خانگی سشوار هیدرولوکس رمینگتون مدل AC8901 را از فروشگاه آنلاین ریش تراش تهیه نمایید.

بهترین سشوار سالنی سشوار رمینگتون

کلام آخر

در این مقاله با 4 مدل از بهترین سشوار سالنی حرفه ای آشنا شدیم. اگر سالن آرایش و زیبایی دارید و یا استفاده مکرر از سشوار در خانه دارید به شما توصیه می کنیم سشوار سالنی خریداری نمایید. در فروشگاه آنلاین ریش تراش انواعی از بهترین سشوار سالنی حرفه ای موجود می باشد که می توانید با مراجعه به سایت مشخصات آنها را مشاهده نمایید.

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *