مقاله

ریش تراش های براون را بهتر بشناسیم!

ریش تراش های براون فروشگاه آنلاین ریش تراش

 مردان برای اصلاح سر و صورت خود از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که یکی از این ابزارها و راهها استفاده از ریش تراش است. با وجود انواع متنوع ریش تراش در بازار، انتخاب ریش تراش مناسب از نظر هزینه و کیفیت می تواند یک دغدغه مهم برای آقایان باشد. برای کمک به حل این مسئله بر آن شدیم به معرفی ریش تراش های براون بپردازیم که براساس نظر مشتریان ریش تراش های براون جزء سه برند برتر در زمینه ریش تراش هستند.

در این مقاله به معرفی انواع ریش تراش های براون و بررسی ویژگی های آنها می پردازیم. برای شناخت ویژگی ریش تراش های براون اصل ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. اگر به دنبال محصولات اورجینال برند براون هستید، از محصولات فروشگاه ریش تراش و پیج اینستاگرامی آن دیدن کنید. برای خرید با شماره 021-66737691 تماس بگیرید.

تاریخچه برند براون

شرکت براون در 1921 توسط یک مهندس الکترونیک به نام ماکس براون که در زمینه قطعات رادیویی فعالیت می کرد، تاسیس شد. وی اولین ریش تراش براون  یعنی ریش تراش s50 را در سال 1938 طراحی کرد اما به دلیل وقوع جهانی دوم اجبارا تولید لوازم غیر جنگی را متوقف و معرفی این ریش تراش به سال 1951 موکول کرد.

در سال 1967 بیشتر سهام این شرکت توسط گروه ژیلت خریداری شد از آن پس به تولید و ارتقاء محصولات پیرایشی و بهداشت شخصی تحت عنوان برند براون پرداختند.

ساختار اصلی ریش تراش های براون

در واقع شرکت براون یکی از معروف ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه تولید ریش تراش فویلی است که در این مسیر روند رو به رشدی را می پیماید. ریش تراش های فویلی به ریش تراش هایی گفته می شود که فویل بر روی تیغه ها دارد و باعث می شود در فاصله کمتری از پوست قرار بگیرد و اصلاح صورت با دقت بیشتری انجام شود.

در این دستگاه ها از طریق سوراخ های روی فویل موها به سمت تیغه ها هدایت می شوند. در این روشها اصلاح بصورت خطی انجام می شود نسبت به سایر ریش تراش ها آسیب کمتری به پوست وارد می کند.

انواع ریش تراش های براون

طبق طبقه بندی خود کمپانی براون ریش تراش های این شرکت در  سری  1، 3،5،7، 9 و 8 طبقه بندی می شود. محبوب ترین در بین ریش تراش های براون  محصولات مربوط به سری 7 که در واقع جزو ریش تراش های هوشمند و که با ارتقا کیفی تیغه های به کار رفته در آن حس خوبی را حین اصلاح ریش به آقایان می دهد.

اما پرفروش ترین و ارزان ترین ریش تراش های Braun  مربوط به سری 3 می باشند. ریش تراش های براون سری 1،3و 5 شاید مانند ریش تراش های سری 7 براون از فناوری روز به کاررفته در ریش تراش بهره مند نباشند اما از دیر باز جزو با سابقه ترین و با کیفیت ترین ریش تراش ها بوده اند.

مقاله پیشنهادی : تیغ ها و ژیلت بهتر است یا ماشین های اصلاح برقی؟ 

ریش تراش های براون

ریش تراش های براون سری 1

ریش تراش های براون سری 1 که شامل ریش تراش s150 آبی تیره و s180 سیاه رنگ که شیورهای فویلی هستند. این محصولات دارای یک فویل شناور می باشد که در واقع یک تیغه نازک سوراخدار است که بر روی تیغه های به کار رفته در ریش تراش قرار می گیرد.

این فویل محافظ در نزدیکی بیشتر صورت قرار می گیرد تا صورت را با دقت بیشتری اصلاح کند و موها از طریق سوراخ های فویل به سمت تیغه ها هدایت می شوند.

این محصول براون شارژی بوده با شارژ یک ساعته آن می توان به مدت نیم ساعت  از آن استفاده کرد و دارای قابلیت شارژ سریع پنج دقیقه برای انجام یه بار اصلاح کامل است.

ریش تراش Braun سری 1 جزو شیورهای ضدآب است که می توان تا پنج متر از زیر آب از آن استفاده کرد که مناسب اصلاح در زیر دوش حمام است.

بدنه آن از نوعی پلاستیک ساخته شده که در زیر دوش به راحتی از دست شما سر نمی خورد. دارای پیرایشگر خط ریش بوده که با استفاده از آن می توان به راحتی دور لب، چانه و خط ریش را اصلاح کرد.

بهترین های ریش تراش های براون سری 1

این ریش تراش برای صورت کم مو مناسب است و قابل شستشو می باشد و می تواند به عنوان شیور صورت و بدن برای بانوان مورد استفاده قرارگیرد.

ریش تراش های براون

ریش تراش های براون سری 3

ریش تراش های براون سری 3 جزو پرفروش ترین و ارزان ترین محصولات براون از نوع ریش تراش هستند. این ریش تراش های براون جزو نوع فویلی می باشد که به جای یک فویل دارای دو فویل بوده که یک تیغه برای بلند کردن موها در وسط فویل ها قرار دارد.

وجود دو فویل برای تماس نزدیک تر با پوست و صلاح راحت تر و سریع تر است. برخی از مدل سری سه دارای سه تیغه منعطف شناور بوده و برای اصلاح دقیق دور لب وخط ریش مناسب اند، همچین دارای پنج شانه متفاوت از 1 تا 7 میلیمتری که مدل های آن عبارت از مدل 300 سیاه‌ رنگ و 310 مدل سیاه و آبی‌رنگ است.

ریش تراش های سری 3 صددرصد ضد آب بوده و مانند ریش تراش های براون سری 1 تا پنج متر زیر آب می توان از آن استفاده کرد. در این سری از ریش تراش های Braun  با یک ساعت شارژ می توان به مدت 50 دقیقه از آنها استفاده کرد و همه  ریش تراش های سری 3 را می توان در حمام استفاده کرد.

به مانند ریش تراش های سری 1 امکان شارژ سریع پنج دقیقه ای برای یک نوبت اصلاح را دارا می باشند که دارای سری محافظ پوست ، یک کیسه کوچک مسافرتی و سیم دو شاخه برق است.

بیشتر بخوانید : 11 نکته مهم اصلاح صورت مردانه

ریش تراش های براون

ریش تراش های براون سری 5

ریش تراش های براون سری 5 از انواع ریش تراش های ضد آب با قابلیت شستشو هستند. این ریش تراش ها دارای  قابلیت 360 درجه و ویژگی نبضی یا 30000 حرکت رفت و برگشت اصلاح در یک دقیقه می باشند. باتری آن 1300 میلی آمپر است که باعث می شود طول عمر این ریش تراش را تا 10 سال تخمین بزنند.

دیگر مزیت این ریش تراش نسبت به سایر سری ها وجود قفل حرکتی است. با تنظیم زوایه مناسب و قفل حرکتی، ریش تراش در تماس با ناهمواری و بر اثر فشار  تغییر جهت می دهد که باعث می شود فشار و ضربه  کمتری به پوست وارد شود و میزان خارش و درد و سوزش کاهش یابد. در واقع مناسب پوست های حساس می باشد زیرا دارای حسگر حساسیت پوست است.

ریش تراش های براون سری 5 همانند ریش تراش های سری 3 دارای تیغه بلند کننده موی ریش است. این تیغه 160 بار در دقیقه موها را بلند می کند که باعث کاهش درد هنگام اصلاح ناشی از موهای خوابیده می شود. این نوع ریش تراش ها  دارای سری هشت بعدی برای اصلاح نواحی دشوار اصلاح هستند.

این سری از ریش تراش های براون نیز به جز مدل 5030 ضدآب بوده و تا پنج متر می توان زیر آب مورد استفاده قرار گیرد که قابلیت استفاده در زیر دوش دارد.

جنس بدنه آن به گونه ای ساخته شده است که مانع سر خوردن آن از دست فرد در زیر دوش حمام می شود. با شارژ یک ساعت دستگاه می توان تا 50 دقیقه بدون سیم از آن استفاده کرد. برای یک نوبت اصلاح کامل کافیست از شارژ سریع پنج دقیقه ای آن استفاده کرد.  لوازم جانبی آن عبارت از پایه شستشو، فرچه تمیز کننده، سیم دو شاخه برق و محافظ سری هستند.

ریش تراش های براون |آِ زیبا

ریش تراش های براون سری 7

ریش تراش های براون سری 7 به ریش تراش های هوشمند معروفند و مناسب  پوست های حساس اند و قابلیت استفاده برای انواع پوست دارند. با تنظیم دکمه نوع پوست، اصلاح صورت را به پنج سبک از حساس تا توربو انجام می دهد. با خاصیت نبضی  30000 بار حرکت رفت و برگشت اصلاح دقیقه صورت را کاملا هوشمند اصلاح می کند و تیغه بلندکننده موی ریش که 160 بار در دقیقه موی ریش را بلند می کند، حتی کوتاه ترین موها را به داخل تیغه ها هدایت می کند.

در پشت ریش تراش های براون سری 7 یک کلید قفل حرکتی تعبیه شده باعث می شود نواحی دشوار اصلاح هم به راحتی اصلاح شود. با خاصیت ضد آب بودن تا عمق پنج متر زیر آب می تواند مورد استفاده قرار گیرد، مناسب اصلاح بصورت خشک و  با ژل و زیر دوش آب هستند.

این ریش تراش ها از نوع ریش تراش های شارژی براون است که با یک ساعت شارژ تا 50 دقیقه قابل استفاده است، قابلیت شارژ سریع پنج دقیقه برای اصلاح کامل صورت از دیگر ویژگی های آن است.

دارای پایه شستشو و قابلیت شستشوی خودکار است که بعد از هربار شستشو گویی یک ریش تراش نو براون دارید. دارای پایه‌ شستشو و شارژر توام، فرچه‌ تمیزکننده، کیف مسافرتی کوچک و سیم دوشاخه‌ جمع‌شو است.  مدل های 740سیاه‌ رنگ، 799 خاکستری و نقره‌ای‌ رنگ، 7893  نقره‌ ای‌ رنگ ، 7899  نقره‌ای‌ رنگ دارای پایه‌ شستشو و شارژر از جمله مدل های سری 7 هستند.

ریش تراش های براون،ریش تراش

ریش تراش های سری 9

در ریش تراش های سری 9 تمام ویژگی های ریش تراش های سری 7 چندین بار تقویت شده و ارتقا یافته به کار رفته اند. این ویژگی ها عبارت از خاصیت حرکت نبضی، تیغه بلند کننده موی ریش که 160 بار در دقیقه موها را بلند می کند، دکمه قفل حرکتی ، دکمه تعیین نوع اصلاح و نوع پوست برس ریش برای فرستادن موهای خوابیده به سمت تیغه ها.

ریش تراش های براون سری 9 از نوع ریش تراش های شارژی است. با شارژ یک ساعت تا 50 دقیقه قابلیت استفاده دارند. این ریش تراش ها قابلیت شارژ سریع پنج دقیقه ای برای یک نوبت اصلاح کامل دارا هستند. ضد آب بودن و قابل استفاده تا عمق 5 متری در زیر آب و قابلیت شستشوی هوشمند از دیگر ویژگی آنهاست.

ریش تراش های براون سری 9 دارای نشانگر اعلان برای اطلاع از میزان شارژ، بهداشت دستگاه، روان کاری تیغه ها و قفل مسافرتی هستند.

لوازم جانبی آن عبارت از پایه‌ شستشو و پایه‌ شارژ جداگانه، فرچه تمیز کننده کیف و سیم دوشاخه‌ جمع‌ شو می باشد.
مدل‌های  9240 سیاه‌ رنگ ، 9290نقره‌ ای‌ رنگ دارای پایه‌ شستشو و شارژ توأم    9295 نقره‌ ای‌ رنگ و 9299 طلایی‌ رنگ دارای پایه شستشو و شارژر از جمله مدل سری 9 هستند.

ریش تراش های براون،ریش تراش

ریش تراش های براون سری 8

ریش تراش های براون سری 8 از جدیدترین و پیشرفته ترین ریش تراش های بازارند که در سال 2020  تولید شدند. تمام قابلیت ها و ویژگی های ریش تراش های سری 9 را دارند. این نوع ریش تراش ها دارای خاصیت نبضی یا 30000 حرکت رفت و برگشت برای اصلاح دقیق و تیغه بلند مو ریش که 160 بار در دقیقه موها را بلند می کند و دکمه قفل حرکتی در پشت آن تعبیه شده هستند.

قفل حرکتی باعث می شود، فشار و ضربه کمتری به پوست وارد و درد و سوزش ناشی از اصلاح کمتر شود. دارای دکمه تعیین نوع پوست و سبک اصلاح و نمایشگر لمسی که می توان 25 تا 50 نوع تنظیم را انجام داد، سبک مناسب اصلاح متناسب نوع پوست را انجام دهد. دارای حالت مختلف برش که می توان با  انجام تنظیم های مناسب ریش در چهار حالت یکسان،کوتاه، متوسط و بلند اصلاح کرد.

ریش تراش های براون سری 8 از نوع ریش تراش های شارژی اند با یک ساعت شارژ مداوم آنها، می توان به مدت 50 دقیقه برای اصلاح از آنها استفاده کرد، قابلیت شارژ سریع 5 دقیقه ای برای یک نوبت اصلاح کامل را داراست.

این ریش تراش یک نشانگر برای تعیین وضعیت نوبت شارژ بعدی، میزان نظافت دستگاه و روان کاری تیغه ها را دارند. قفل مسافرتی از دیگر ویژگی های آنهاست.

ریش تراش های براون،سری 8

ریش تراش های براون سری  6

ریش تراش های براون سری 6 جزء محصولات رده بالا هستند. این دستگاه دارای سه تیغه و سری قابل چرخش که دارای باتری قابل شارژ است که با شارژکامل معادل یک ساعت می تواند به مدت پنجاه دقیقه بدون سیم مورد استفاده قرار گیرد.

برای یک نوبت اصلاح کامل کافیست از قابلیت پنج دقیقه شارژ سریع آن استفاده کرد. این ریش تراش کاملا ضدآب بوده و تا پنج متر زیر آب می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند به عنوان شیور برای اصلاح بدن نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله لوازم جانبی آن پایه شارژ، پایه شستشو، سری برای اصلاح بدن و کیف مسافرتی می باشد. این محصول اصلاح صورت خطی انجام می دهد و قابلیت اصلاح با شماره صفر نیز دارد. داشتن 6 سری مختلف از ویژگی های جذاب این محصول است. از دیگر ویژگی این محصول می توان به داشتن قفل هوشمند اشاره کرد.

ریش تراش های براون،سری6

ریش تراش های براون سری 4

ریش تراش های براون سری 4 این ریش تراش ها محصولاتی با کیفیت با عملکرد و کارایی بالا هستند. این محصول دارای سری سه تیغه و منعطف هستند، دو تیغه آن مشبک و تیغه وسط آنها قابلیت اصلاح موهایی که در جهت مخالف روییده اند دارد، با داشتن تیغه های منعطف از پستی و بلندی ها بالا رفته و اصلاح بی عیبی را انجام می دهد. این دستگاه قابل شستشو است که می توانید بعد از استفاده آن را زیر آب بگیرید و بشورید تا تمیز شود، با سری خط زنی که دارد امکان ایجاد و مرتب کرد خط ریش را ایجاد می کند که در پشت بدنه بصورت کشویی تعبیه شده است.

این محصول شارژی بوده و با شارژ کردن آن به مدت یک ساعت می توان به مدت 45 دقیقه از آن استفاده کرد، در صورت اضطرار می توان از قابلیت شارژ سریع پنج دقیقه برای یک بار اصلاح کامل استفاده کرد. دارای نشانگر اعلان کمبود شارژ یا پر بودن شارژ می باشد. لوازم جانبی آن عبارت از جعبه‌ شارژر، درپوش محافظه‌ تیغه، برس تمیزکننده‌ است.

ریش تراش های براون،سری 4

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *