مقاله

5 نکته مهم برای خرید ماشین اصلاح بدن مخصوص بانوان و آقایان

5 نکته مهم برای خرید ماشین اصلاح بدن مخصوص بانوان و آقایان

یکی از مهم‌ترین مسائل بهداشتی برای بانوان و آقایان اصلاح موهای زائد بدن می باشد که بزرگ ترین مشکل هر شخص رفع این موهای زائد است. با ارتقا روزانه تکنولوژی روش‌ها و دستگاه‌های بسیار زیادی در بازار موجود می شود که انتخاب خرید بهترین ماشین اصلاح بدن کمی سخت بوده و نیاز است نکات مهم برای یک انتخاب درست را در نظر داشته باشیم. در ادامه به بررسی و معرفی این نکات مهم می پردازیم تا بتوانید بهترین دستگاه اصلاح بدن را برای خود انتخاب نمایید.

با توجه به تنوع بسیار بالا دستگاه های موجود در بازار ایران انتخاب بهترین ماشین اصلاح بدن با توجه به نیازهای هر شخص کار راحتی نیست، به همین علت نیاز است تا مناسب ترین دستگاه را با راهنمایی همکاران ما در بخش فروش برای خود انتخاب نمایید. در ادامه 5 نکته مهم برای خرید ماشین اصلاح بدن مخصوص بانوان و آقایان ارائه شده است . فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ماشین اصلاح بدن، ریش تراش ، اپیلیدی ، سشوار ، مسواک برقی و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مهم ترین نکات خرید ماشین اصلاح بدن

برای آن که با توجه به نیاز‌های خود یک دستگاه مناسب برای اصلاح بدن را انتخاب نمایید، بهتر است که به 5 نکته زیر توجه نموده تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  1. کیفیت بدنه
  2. بدنه ضد آب
  3. جنس تیغه دستگاه
  4. تنظیم دستی سرعت تیغه
  5. تنوع سری دستگاه

مقاله پیشنهادی : طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها 

ماشین اصلاح بدن اصلاح بدن مردانه

1.کیفیت بدنه و نوع ساخت

یکی از مهم ترین مسائل در خرید ماشین اصلاح بدن ، کیفیت بدنه آن میباشد. راحتی قرارگیری دستگاه در دست و نوع متریال استفاده شده در آن میتواند اولین گزینه ای باشد که توجه شما را به خود جلب میکند. یک دستگاه خوب و با کیفیت علاوه بر زیبایی باید کارایی قابل قبولی داشته و فرم ساخت آن به نحوی باشد که شخی به راحتی دستگاه را در دست گرفته و از آن استفاده نماید.

2.ضد آب بودن دستگاه

با توجه به آن که تمامی اشخاص نیاز دارند از ماشین اصلاح بدن خود در محیط هایی نظیر حمام و یا روشویی استفاده کنند؛ پس ضد آب بودن آن میتواند جزو مهم ترین نکات مثبت هنگام خرید ماشین اصلاح بدن باشد. امروزه بیشتر دستگاه های موجود در بازار ضد آب هستند اما کیفیت آن میتواند عمر دستگاه شما را چندین برابر کند. ممکن است یک دستگاه معمولی و فیک ضد آب باشد، اما به سرعت خراب شده و شما را مجبور به خرید دوباره کند. پس هنگام خرید دستگاه دقت داشته باشید که انتخابی درست کرده و دستگاه اصل را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

شما میتوانید بهترین ماشین اصلاح بدن موجود در بازار ایران را با ضمانت اصل بودن کالا از فروشگاه آنلاین ریش تراش خریداری نمایید.

3.جنس تیغه دستگاه

مورد بعدی که میتواند به شما در انتخاب یک ماشین اصلاح بدن باکیفیت کمک کند، جنس تیغه آن است. بهترین متریالی که تولید کنندگان دستگاه های ماشین اصلاح بدن میتوانید انتخاب نمایند تا دستگاه با کیفیتی را به بازار عرضه کنند؛ تیتانیوم و استیل میباشد. این تیغه ها علاوه بر نوع متریال باید بسیار باکیفیت و تیز ساخته شوند تا نیاز شما را برآورده نماید. شما باید در هنگام خرید با راهنمایی همکاران ما در بخش فروش یک دستگاه مناسب برای نوع پوست و مو خود را انتخاب نمایید. چرا که انتخاب اشتباه میتواند باعث بروز حساسیت های پوستی شود.

4.سرعت تیغه

نکته مهم پس از بررسی کیفیت جنس تیغه دستگاه، تنظیم سرعت تیغه به صورت دستی میباشد. بیشتر دستگاه های باکیفیت موجود در بازار قابلیت انتخاب دستی سرعت تیغه را دارند اما تعداد دستگاه های یک سرعته نیز بالاست. اما پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه چند سرعته میباشد. چرا که میتوانید با توجه به ضخامت موهای خود سرعت دستگاه را تنظیم نموده و نتیجه ای مطلوب را به دست آورید.

5.تعداد سری با شماره های مختلف

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید میتواند به شما برای انتخاب بهتر کمک کند، تعداد سری های قابل تغییر دستگاه میباشد که در جعبه محصول موجود است. این سری ها به شما کمک میکند تا به جای خرید چندین دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن خود، یک محصول خریداری نمایید. این نوع محصولات میتواند به شما کمک کند تا از آن برای صورت، سر، نقاط حساس بدن و… استفاده کرده و موهای زائد را از بین ببرید.

حال که تا اینجا همراه ما بوده‌اید با 5 نکته مهم در انتخاب یک ماشین اصلاح بدن مناسب آشنا شده اید. اما به یاد داشته باشید موارد بسیار زیاد دیگری میتواند به شما کمک کند تا بهترین دستگاه را برای استفاده طولانی مدت خود انتخاب نمایید. همین حالا میتوانید با متخصصان حرفه ای فروشگاه آنلاین ریش تراش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید : خرید ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی؟

ماشین اصلاح بدن دستگاه تراش بدن

نگهداری از ماشین اصلاح بدن

در کنار کیفیت برند و ساخت دستگاه، استفاده درست و نگهداری صحیح از آن میتواند طول عمر ماشین اصلاح شما را چندین برابر افزایش دهد. هر چقدر شما یک دستگاه فوق العاده عالی و فول امکاناتی را برای خود تهیه نمایید، اما نحوه نگهداری و استفاده از آن را بلد نباشید و یا رعایت نکنید؛ باعث کاهش طول عمر آن شده و یا نتیجه مدنظر خود را دریافت نخواهید کرد. حال به نکات زیر در مورد نگهداری و افزایش طول عمر ماشین اصلاح بدن توجه کنید :

  • در صورت داغ کردن دستگاه، بهتر است آن را خاموش کرده و دقایقی از آن استفاده نکنید تا موتور دستگاه خنک شود.
  • پس از هر بار استفاده از دستگاه در صورت ضد آب بودن آن را شستشو داده و یا با برس مخصوص تیغه دستگاه خود را تمیز نمایید.
  • اگر ماشین اصلاح بدن شما قابلیت ضد آب بودن را ندارد بهتر است از آن در محیط های مرطوب استفاده نکنید.
  • در زمان درست و بعد از چندین استفاده به صورت دوره ای دستگاه خود را سرویس و روغنکاری نمایید.
  • حتما دستگاه خود را داخل کیف مخصوص خود نگهداری نمایید تا از ضربه خوردن آن جلوگیری شود.
  • اگر دستگاه شما بیسیم است و میتوانید از آن به صورت شارژی استفاده نمایید؛ حتما قبل از اتمام شارژ دستگاه را خاموش کرده و از آن استفاده نکنید.

بهترین ماشین اصلاح بدن مخصوص بانوان و آقایان

مارک ها و برند های بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارد که میتوانید با توجه به بودجه و یا نیاز خود یکی را انتخاب نمایید. معروف ترین برندها در بازار ایران فیلیپس، رمینگتون، براون، بابلیس و پاناسونیک میباشند. متاسفانه دستگاه های کپی و غیر اصل این برند ها به دلیل معروفیت آن ها در بازار بسیار زیاد است. اما میتوانید تمامی انواع ماشین اصلاح بدن و صورت که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد را با ضمانت اصل بودن کالا از فروشگاه آنلاین ریش تراش خریداری نمایید.

مطلب مرتبط : راهکارهای کاهش درد اپیلیدی 

ماشین اصلاح بدن اصلاح بدن خانم ها

اصلاح صورت و بدن بانوان

بدن بانوان با توجه به نازکی پوست و مو نیازمند دستگاه های مخصوص میباشد که لطافت را به پوست القا کند و همچنین باعث افزایش ضخامت مو‌ها نشود. در ادامه چند ماشین اصلاح بدن پرفروش برای بانوان را به شما معرفی خواهیم کرد.

اپيلاتور براون سري 9 مدل 961v

اپیلاتور شارژی براون مدل 961v به همراه سری شیور دارای ماساژور و برس های پاکسازی پوست صورت و بدن قابل استفاده بصورت خشک و تر دارای کپ اصلاح صورت و کپ اصلاح مناسب به همراه پایه شارژ و کیف پارچه ای وجعبه عروس.

اپيلاتور براون سري 9 مدل 961v

شيور صورت براون مدل FS1000

پاک کننده و از بین برنده مینی موهای زائد صورت براون مدل FS1000، به شکل نرم و ملایم موهای زائد صورت شما را رفع می کند. برای داشتن پوستی صاف در خانه یا در حین کار ساخته شده است. دارای یک چراغ کوچک برای لکه های بینی و موهای بسیار ریز می باشد. همین حالا میتوانید این دستگاه را با تخفیف ویژه از فروشگاه ما تهیه نمایید.

اپیلیدی براون سري 5 مدل SES 5 500

اپیلیدی براون سري 5 مدل SES 5 500 ضد آب بوده و یکی از محصولات براون برای اصلاح بانوان می باشد. این اپیلاتور دارای سیستم 28 موچین بوده و موهای بدن را از ناحیه ریشه می کند و پوست شما را تا چندین هفته نرم و صاف نگه میدارد. همچنین کلگی دستگاه دارای نوک های سافت لیفت می باشد که به نحو موثری حتی موهای خوابیده را بلند و به سمت موچین ها هدایت می کند.

اصلاح صورت و بدن آقایان

اکثر آقایان نیازمند دستگاهی هستند که بتوانند علاوه بر اصلاح صورت، موهای سر و بدن خود را نیز مرتب نمایند و یا با قابلیت های مختلف دستگاه موهای صورت خود را خط بندی نمایند. دستگاه های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که میتوانید بین آن ها انتخاب نمایید اما در ادامه چند ماشین اصلاح بسیار با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد.

ریش تراش فیلیپس مدل S7788/55

فیلیپس مدل S7788/55 سری 7000 به آرامی روی پوست شما می‌چرخد و هر نوع ریشی را اصلاح می‌کند. این دستگاه به راحتی میتواند ریش‌های 3 روزه شما را نیز اصلاح نماید. مجهز به فناوری پیشرفته SkinIQ میباشد که برای محافظت بهتر از پوست حرکت صحیح را حس کرده و با صورت شما تطبیق می دهد.

ريش تراش خطي براون سینکرو مدل 7526

ريش تراش خطي براون سري 7000 سینکرو مدل 7526 براون یکی از بهترین و بالاترین عملکرد برای اصلاح صورت را دارند. این مدل دستگاه از سری های قدیمی براون بوده اما کارایی مشابه سری 7 جدید را دارد. موتور و تیغ و توری قدرتمند باعث میشود تا اصلاحی سریع و راحت داشته باشید و از اصلاح با شیور لذت ببرید.

همین حالا میتوانید این دستگاه را با تخفیف ویژه از فروشگاه ما تهیه نمایید.

ماشین اصلاح مخصوص سر وال مدل لِجِند برقی

ماشین اصلاح مخصوص سر وال مدل لِجِند برقی یکی از بهترین ماشین های اصلاح برای سر می باشد. بدنه این دستگاه هم مانند دستگاه های دیگر وال اختصاصی و ارگونومیک ساخته شده تا در هنگام استفاده و دست گرفتن بتوانید از آن براحتی استفاده نمایید. طراحی مهندسی و ظاهر سخت این دستگاه باعث شده تا شما با دید اول به قدرت بالای دستگاه پی ببرید.

دستگاه چند کاره فیلیپس مدل 7715/13

فیلیپس مدل 7715/13، یک دستگاه کامل برای اصلاح کل بدن که می تواند با قدرت ویژه موهای سر ، صورت و بدن شما را اصلاح نماید. این دستگاه با کمک تیغه های مختلف قرار داده شده در جعبه و تعویض راحت آن کارایی متفاوتی را به شما اراده می نماید. بدنه فولادی و طراحی ویژه باعث شده که براحتی در دستان شما قرار گیرد و با کمک باتری لیتیومی بتواند براحتی 120 دقیقه کار کند.

کلام آخر

در این مقاله مهم ترین نکات خرید یک ماشین اصلاح بدن، نحوه نگهداری از دستگاه و معرفی پرفروش ترین ماشین های اصلاح بدن بانوان و آقایان پرداختیم تا بتوانید یک خرید عالی و به صرفه ای داشته باشید. شما میتوانید تمامی دستگاه های معرفی شده در این مقاله به همراه دستگاه های مدنظر خود را از فروشگاه آنلاین ریش تراش خریداری نمایید. فروشگاه ما با سابقه 40 ساله خود در فروش و تعمیر دستگاه‌های برقی، بهترین دستگاه را با ضمانت اصل بودن کالا به همراه خدمات پس از فروش به شما ارائه میکند.

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *