مقاله

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی ؟

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی فروشگاه آنلاین ریش تراش

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی ؟ همیشه این سوال در ذهن خریداران ریش تراش بوجود می آید که چه نوع ریش تراشی برای صورت بهتر است؟ شما ابتدا باید به چند سوال پاسخ دهید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید . پوست صورتتان چگونه است؟ آیا پوست صورت شما حساس است و بعد از استفاده از تیغ فوری قرمز می شود؟ ریش های شما چقدر ضخیم هستند و در موقع اصلاح اذیت می شوید؟ آیا هر روز اصلاح میکنید یا چند روز در میان؟ صورتی گرد دارید یا استخوانی؟

پاسخ به این سوالات باعث می شود تا شما راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید که ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی. پوست صورت هر شخص و جهت رویش موها با دیگری فرق می کند و هر شخص بهتر میتواند تشخیص دهد که از چه نوع ریش تراشی استفاده نماید. ابتدا باید ریش تراش های فویلی و چرخشی را برای شما تعریف کنیم تا تفاوت ها و شباهت های آن ها را تشخیص دهید. در این مقاله با فروشگاه آنلاین ریش تراش همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این خصوص به دست آورید .

ریش تراش فویلی چیست؟

ریش تراش فویلی به ریش تراش هایی گفته می شود که از یک توری فویلی و یک تیغه تشکیل شده است و با قدرت موتور به صورت خطی تیغه ها حرکت کرده و کار اصلاح را انجام میدهد. استفاده از این نوع ریش تراش ها معمولا آسان تر از ریش تراش های چرخشی می باشد. شما برای اصلاح باید این ریش تراش را از پایین به بالا و جهت خلاف رویش موهای صورت حرکت دهید تا کار اصلاح به راحتی انجام شود .

مقاله پیشنهادی : ریش تراش های براون را بهتر بشناسیم 

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی قیمت ریش تراش فویلی

ریش تراش چرخشی چیست؟

ریش تراش چرخشی از یک تیغه و توری محافظ روی آن تشکیل شده است که تیغه ها بصورت چرخشی می باشند و شما برای اصلاح باید آن را روی صورت خود حرکت دهید . این ریش تراش ها معمولا بدلیل دارا بودن تیغه های کوچک کار اصلاح نسبت به ریش تراش های فویلی زمان بیشتری نیاز دارد .

ویژگی های ریش تراش های فویلی و چرخشی

  • هر دو نوع ریش تراش فویلی و چرخشی با استفاده از یک موتور الکتریکی به حرکت در می آیند و هر دو با کمک تیغ و توری روی آن کار میکنند.
  • هر دو نوع ریش تراش نیاز به برق دارند و بیشتر ریش تراش های موجود در بازار شارژی می باشند.
  • هر دو می توانند ریش های شما را مانند تیغ اصلاح نمایند .
  • هر دو برای تنظیم خط ریش و سبیل ها نیاز به یک خط زن دارند که اصولا در پشت دستگاه یا جلوی آن قرار داده شده است .
  • یکی دیگر از شباهت های آنها تیغه های قابل تعویض بوده که اصولا باید هر 18 ماه تعویض گردند.

بیشتر بخوانید: چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم؟

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی ریش تراش فویلی چند؟

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی ؟

برای ریش های بلند ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی؟ در پاسخ باید گفت هیچ کدام از این دو ریش تراش نمیتواند ریش های بلند را کوتاه نمایند. برای استفاده از آن ها باید حتما کار اصلاح را هر روز و یا چند روز یکبار به صورت مرتب انجام دهید . ریش تراش های فویلی می توانند ریش های روزانه شما را کوتاه کنند.

به دلیل طراحی خاص تیغه ها و فویل ریش های بلند تر از 2 روز را به سختی اصلاح میکنند و بعد از مدتی تیغه ها و فویل از بین می روند. اما ریش تراش های چرخشی به دلیل طراحی خاص میتوانند ریش های 3 روزه و بعضی از آنها حتی ریش های 7 روزه را هم اصلاح نمایند. اگر باز هم مردد هستید که ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی بهتر است با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید .

کلام آخر 

برای پاسخ به این سوال که ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی باید گفت بسته به میزان بودجه ، نوع موی ریش و سبیل و سلیقه افراد باید به این سوال پاسخ گفت . هر دو نوع ریش تراش مزیت های زیادی دارند و طرفداران خاص خود را دارند. برای اینکه بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید پیشنهاد می کنیم سری به قسمت محصولات سایت فروشگاه آنلاین ریش تراش بزنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

مطالعه بیشتر : نکات مهم خرید ریش تراش صفر زن 

ریش تراش فویلی بهتر است یا چرخشی خرید ریش تراش ارزان

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *