مقاله

قیمت ریش تراش فیلیپس اصل هلند

قیمت ریش تراش فیلیپس فروشگاه آنلاین ریش تراش

استفاده از ریش تراش یکی از ضروریات امروزه اغلب مردان است. روشهای قدیمی نظیر استفاده از تیغ سرعت عمل و امنیت روشهای جدید را ندارد. با استفاده از ریش تراش می توان در مدت کوتاهی بدون زخمی کردن صورت اقدام به اصلاح صورت نمود. برند فیلیپس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید ریش تراش است که در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت ریش تراش فیلیپس اصل هلند بپردازیم.

همانطور که می دانید انواع کالاهای فیک و تقلبی به اسم برندهای معتبر روانه بازار می شوند که ابدا کیفیت کالای اصلی را ندارند. فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی آرایشی از برندهای معتبر فیلیپس ، براون، پاناسونیک و … است که همگی اصل و دارای گارانتی معتبر می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ریش تراش فیلیپس بدانید.

قیمت ریش تراش فیلیپس اصل هلند

در فروشگاه آنلاین ریش تراش، انواع مدلهای ریش تراش فیلیپس موجود است که برخی از انواع آن عبارتند از:

ریش تراش فیلیپس مدل S9502/83

اگر به دنبال ریش تراشی هستید که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی نیز باشد به شما ریش تراش فیلیپس مدل S9502/83 را پیشنهاد می کنیم. با این مدل از ریش تراش کمترین سوزش پوست را در وقت اصلاح تجربه می کنید. این مدل از ریش تراش فیلیپس حلقه های ComfortGlide دارد که نوعی پوشش ضد اصطکاک است و پوست را در برابر سوزش و قرمزی محافظت می کند. قیمت ریش تراش فیلیپس مدل S9502/83 مبلغ 14.600.000 تومان است. از ویژگی های مهم این ریش تراش شارژ سریع پنج دقیقه ای، قابلیت اصلاح به صورت مرطوب و خشک ، دارا بودن نمایشگر LED و قفل سفر و … می باشد.

قیمت ریش تراش فیلیپس خرید ریش تراش ارزان

ریش تراش چرخشی فیلیپس مدل HQ9160

این مدل از ریش تراش فیلیپس دارای 9 تیغه برای اصلاح بهتر است. همچنین کیف مسافرتی ، صفحه نمایشگر دیجیتالی، قابلیت شستشوی کلگی دستگاه، استند شارژر تایمردار و … از مزایای این نوع ریش تراش می باشد. این محصول سبک وزن در حدود 340 گرم است و ابعاد آن 10 * 17.5 * 24.5 سانتی متر است. قیمت ریش تراش فیلیپس مدل HQ9160 مبلغ 21.900.000 تومان می باشد. برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید.

ریش تراش چرخشی کول اسکین فیلیپس مدل 8040

این ریش تراش سه تیغه است و سری دستگاه قابلیت شستشو دارد. اصلاح به صورت تر و خشک امکان پذیر است. این نوع ریش تراش دارای استند شارژر ، کیف مسافرت ، خط زن و … است. قیمت ریش تراش فیلیپس مدل 8040 مبلغ 10.900.000 تومان است که در فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه شده است.

قیمت ریش تراش فیلیپس ریش تراش چرخشی

ریش تراش چرخشی فیلیپس مدل RQ1090

این ریش تراش 9 تیغ فیلیپس دارای نمایشگر دیجیتالی ، کیف مسافرتی ، قابلیت شستشوی کلگی دستگاه و … است. این محصول تنها 480 گرم وزن دارد و ساخت کشور هلند است. ابعاد ریش تراش مدل RQ1090 نیز 14*17*24.5 سانتی متر می باشد. قیمت ریش تراش فیلیپس مدل RQ1090 مبلغ 19.000.000 تومان است. برای مشاهده این محصول و سایر ریش تراش های فیلیپس به سایت فروشگاه آنلاین ریش تراش مراجعه کنید.

ریش تراش چرخشی فیلیپس مدل HQ9170

شما با خرید این محصول اصلاح کارآمد و سریع را تجربه می کنید. تکنولوژی Super Lift & cut ، سیستم برش دقیق ، نمایشگر شارژ ، زمان شارژ 60 دقیقه و … از ویژگی های این محصول است. قیمت ریش تراش فیلیپس چرخشی مدل HQ9170 مبلغ 40.000.000 تومان است. این محصول در فروشگاه آنلاین ریش تراش موجود می باشد.

چنانچه به لوازم جانبی ماشین های اصلاح نیاز دارید کلیک کنید. 

قیمت ریش تراش فیلیپس خرید با تخفیف ویژه

کلام آخر

در این مقاله با انواع و قیمت ریش تراش فیلیپس آشنا شدیم. ریش تراش های موجود در فروشگاه آنلاین ریش تراش به این مدل ها ختم نمی شود و انواعی از مدلها از برندهای براون ، پاناسونیک و فیلیپس در این فروشگاه موجود می باشد. اگر برای انتخاب و خرید ریش تراش دچار سردرگمی هستید می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید و از راهنمایی آنها برای خرید محصول مناسب اقدام کنید.

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون ، فیلیپس و پاناسونیک و همچنین خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *