مقاله

خرید و قیمت سشوار کراتینه چرخشی

قیمت سشوار کراتینه چرخشی فروشگاه آنلاین ریش تراش

خرید و قیمت سشوار کراتینه چرخشی

استفاده از سشوار امروزه یکی از واجبات برای همه افراد محسوب می شود. خشک کردن موها، حالت دهی به آنها و صاف یا فر کردن موها با یک سشوار خوب امکان پذیر است. سشوارهای قدیمی پر سر و صدا بودند و مصرف برق بالایی داشتند ولی سشوارهای امروزی از جمله سشوار کراتینه چرخشی علاوه بر قدرت و کارایی بیشتر کم مصرف تر از سشوارهای قدیمی هستند.

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید و قیمت سشوار کراتینه چرخشی صحبت کنیم. فروشگاه ریش تراش عرضه کننده انواع سشوار، ریش تراش و سایر لوازم بهداشتی و آرایشی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مزایای خرید سشوار کراتینه چرخشی

سشوارهای برس دار را برای انواع مو خصوصا موهای کم حجم و نازک می توان استفاده کرد. تفاوت این نوع سشوار با انواع معمولی این است که سشوارهای معمولی حجم زیادی از باد گرم را روی مو می دمد در حالی که سشوار چرخشی باد گرم را به صورت کنترل شده روی موها پخش می کند و موجب خوش حالت شدن موها می شود.

همچنین افرادی که موهای مجعدی دارند برای مرتب کردن پیچ و تاب موهای فرفری خود باید وقت زیادی بگذارند و غالبا از دست و گردن درد شکایت دارند در حالیکه سشوار کراتینه چرخشی در کمترین زمان ممکن موهای آنها را یکنواخت و صاف می کند.

مطلب مرتبط : مقایسه انواع سشوار آیونیک، سرامیک، تورمالین و کراتین 

قیمت سشوار کراتینه چرخشی مزایای سشوار کراتینی

انواع سشوار چرخشی

سشوارهای چرخشی انواع گوناگونی دارند و در بازار عمدتا از برندهای مطرح رمینگتون و بابیلیس و … هستند. بعضی از این سشوارها سری های مختلف دارند که هر یک کارایی خاص خود از قبیل حجم دهنده ، فر کننده ، صاف کننده و براشینگ دارند.

طرز استفاده از سشوار کراتینه چرخشی

  • در ابتدا موهای خود را پس از شستشو با باد سشوار یا حوله خشک نمایید تا حدی که موها هنوز کمی نم دار باشد. بعد از یک سرم موی ضد حرارت روی موها ماساژ دهید.
  • سپس سشوار چرخشی را روشن کنید و منتظر بمانید تا گرم شود. وقتی سشوار گرم شد موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و از پایین موها شروع به حالت دهی کنید. هر بار یک قسمت از موها را دور سشوار بپیچید و حالت دهید.
  • با فشاری ملایم برس سشوار را به سمت پایین بکشید. هر چه این فشار بیشتر باشد حالت دهی بهتر خواهد بود. تا وقتی که موها حالت بگیرند این کار را تکرار کنید.
  • پس از حالت دادن به پایین موهای خود قسمت های بالای سر را با سشوار چرخشی حالت دهید.
  • با سشوار کراتینه چرخشی می توانید حجم دهی بهتری برای موهای خود داشته باشید.
قیمت سشوار کراتینه چرخشی انواع سشوار

مزایای خرید سشوار کراتینه چرخشی

  • حالت دهی و پرحجم کردن موها
  • مناسب برای انواع موها
  • خشک کردن و حالت دادن موها در آن واحد
  • نرم و لطیف کردن موها

قیمت سشوار کراتینه چرخشی

اگر قصد خرید سشوار کراتینه چرخشی اورجینال و اصل را دارید می توانید با فروشگاه ریش تراش تماس بگیرید. این فروشگاه عرضه کننده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی می باشد. قیمت سشوار کراتینه چرخشی بسته به برند و مدل متفاوت است .

به عنوان مثال سشوار کراتینه چرخشی رمینگتون مدل AS8810 مبلغ 3.350.000 تومان است یا مثلا سشوار چرخشی بابیلیس مدل 2736SDE مبلغ 3.400.000 تومان است. برای اطلاع از قیمت سشوار کراتینه چرخشی در انواع مختلف می توانید با فروشگاه تماس گرفته و یا به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید.

قیمت سشوار کراتینه چرخشی خرید سشوار با تخفیف 25 درصد

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *