مقاله

راهکارهای کاهش درد اپیلیدی

کاهش درد اپیلیدی فروشگاه آنلاین ریش تراش

حتما تا بحال زمان استفاده از اپیلیدی پوست شما درد گرفته و قرمز شده است . برای کاهش درد اپیلیدی راهکارهای بسیار ساده وجود دارد که با انجام آنها براحتی میتوانید از اصلاح بدن خود لذت ببرید. ابتدا باید بدانید چه اپیلیدی مناسب شماست . اپیلیدی های مختلف با تعداد موچین متفاوتی در بازار موجود هستند . شما قبل خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که بعد از چند سال استفاده آیا قطعات اپیلیدی پیدا میشود ؟

تا به امروز بهترین اپیلیدی که هم از نظر خدمات و هم از نظر قطعات در بازار موجود هست اپیلیدی های براون می باشند. برای استفاده از اپیلیدی ها باید به قدرت موتور و تعداد موچین توجه کنید هر چه تعداد موچین بیشتر باشد اصلاح بهتر انجام میشود . همچنین برای اصلاح بهتر است اپیلیدی کاملا ضد آب باشد . فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع دستگاه اپیلیدی ، ریش تراش ، اصلاح صورت و بدن و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

راهکارهای کاهش درد اپیلیدی

در اینجا با چند راهکار کلیدی برای کاهش درد اپیلیدی آشنا می شوید :

لایه برداری پوست: اگر قصد اصلاح بدن با اپیلیدی را دارید از چند روز قبل نسبت به لایه برداری پوست اقدام کنید . این کار باعث می شود تا پوستهای مرده از بین رفته و مانع کنده شدن موها نشوند. برای لایه برداری هم می توانید شکر قهوه ای را با روغن زیتون یا ژل معمولی مخلوط کرده و روی پوست ماساژ دهید .

استفاده از پماد بی حسی : از کرم ها و پمادهای بی حسی موضعی بر روی ناحیه موردنظر استفاده کنید . بعد از ماساژ پماد بی حسی بمدت 30 تا 45 دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب شود . یکی از بهترین کرم های بی حسی موضعی لیدوکائین است.

حمام قبل از اپیلیدی: توصیه می شود برای کاهش درد اپیلیدی بعد از حمام نسبت به انجام این کار اقدام کنید چرا که کاهش درد اپیلیدی بعد از حمام محسوس تر است. شاید یکی از دلایل آن این باشد که آب گرم موجب باز شدن منافذ پوست می شود و موها را هم نرم تر می نماید . ولی اگر پوست خشکی دارید بلافاصله پس از حمام این کار را انجام ندهید زیرا با کاهش چربی روی پوست بعد از حمام کردن پوست شما حساستر شده و درد بیشتری حس می کنید .

مقاله پیشنهادی : 5 نکته مهم برای خرید ماشین اصلاح بدن مخصوص بانوان و آقایان

کاهش درد اپیلیدی راهکارهای کاربردی کاهش درد

استفاده از دوش آب گرم : اگر در حمام و زیر دوش آب گرم از اپیلیدی استفاده کنید درد کمتری احساس خواهید کرد . اغلب دستگاههای اپیلیدی ضد آب هستند تا بتوانید به راحتی در حمام از آنها استفاده کنید . پس اگر می خواهید در حمام اپیلیدی نمایید حتما از دستگاههای ضد آب و شارژی استفاده کنید .

زدودن موهای زائد قبل از اپیلیدی : یک پیشنهاد دیگر برای کاهش درد اپیلیدی این است که مثلا یک هفته قبل از اپیلیدی موهای نواحی موردنظر را با موم وکس کنید . این کار موجب می شود تا موهای جدید نازکتر باشند و در هنگام اپیلیدی راحت تر جدا شده و درد کمتری ایجاد کنند .

بلند نبودن بیش از حد موها : اگر اندازه موهای ناحیه موردنظر بلند است بهتر است ابتدا نسبت به شیو کردن آن نواحی اقدام کرده و بعد از یک هفته که موها کمی رشد کرده اند نسبت به اپیلیدی اقدام کرد . اندازه موها حداکثر باید یک سانتی متر باشد و موهای بلندتر موجب افزایش درد در هنگام کار با اپیلیدی می شود .

فشار پوست در ناحیه اپیلیدی: پوست ناحیه موردنظر را با دست فشار دهید و یا محکم بکشید تا در آن نواحی گیرنده های درد کمتر احساس درد را منتقل کنند .

کاهش سرعت دستگاه اپیلیدی : برای کاهش درد اپیلیدی می توانید درجه سرعت دستگاه خود را کم کنید . همچنین از سری با موچین های بیشتر استفاده کنید تا سرعت کار بالاتر برود و در هر بار موهای بیشتری از پوست جدا شوند .

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : خرید دستگاه لیزر خانگی 

کاهش درد اپیلیدی استفاده از اپیلیدی در حمام

منحرف کردن ذهن : یک روش عجیب ولی کاربردی این است که ذهن خود را منحرف کنید و به چیزهای دیگری فکر کنید. همچنین اگر در حین انجام این کار موسیقی گوش کنید و یا فیلم و سریال مورد علاقه خود را ببینید دردتان کمتر احساس می شود .

خودداری از اپیلیدی در زمان پریودی : از اصلاح موها با اپیلیدی در زمان پریودی خودداری کنید . در دوره پریودی پوست بدن زنان حساس تر است و درد بیشتری را احساس می کند . بهترین وقت برای انجام اپیلیدی 4 تا 7 روز پس از تمام شدن دوره پریودی است .

خودداری از مصرف کافئین : برای کاهش درد اپیلیدی قبل از انجام اپیلیدی از نوشیدن قهوه و نوشابه خودداری کنید. کافئین بالای این دو نوشیدنی باعث می شود که پوست حساس تر شده و احساس درد نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند . پس برای کاهش درد اپیلیدی 6 تا 8 ساعت قبل از نوشیدنی های کافئین دار استفاده نکنید.

کلام آخر

در این مقاله با روشهای کاهش درد اپیلیدی آشنا شدیم . اگر قصد خرید دستگاه اپیلیدی را دارید می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید. با مراجعه به سایت می توانید انواعی از دستگاههای اپیلیدی با برندهای معتبر را مشاهده کرده و نسبت به خرید آنلاین آنها اقدام کنید.

کاهش درد اپیلیدی شیو کردن موها قبل از اپیلیدی

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.