مقاله

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم؟

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم فروشگاه آنلاین ریش تراش

دستگاه های شیور امروزه کار اصلاح صورت را آسان کرده اند به طوری که شما با استفاده از آنها براحتی و بدون آسیب به پوست می توانید صورت خود را مانند تیغ اصلاح نمایید . این ریش تراش ها برای اصلاحی بهتر و دقیق تر نیاز به یک سری اصول نگهداری دارند .

در این مقاله یاد می گیریم که چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم ؟ شما با رعایت این نکات به طول عمر دستگاه خود کمک کرده و می توانید بدون جاگذاری مو روی صورت و یا التهاب پوست اصلاح کنید . فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، ماشین اصلاح صورت و بدن ، انواع شیور ، سشوار ، مسواک برقی و … شما را به مطالعه این مقاله کاربردی دعوت می کند .

انواع شیور کدامند؟

ما دو نوع شیور داریم که شامل چرخشی و خطی می باشد. شیور های چرخشی اصولا به شیور هایی گفته میشود که یک توری گرد روی دستگاه و یک تیغه زیر آن میباشد که با کمک موتور این تیغه به دور محور خود چرخیده و صورت شما را اصلاح میکند . بسته به کمپانی و نوع دستگاه شما تعداد تیغ های ریش تراش متفاوت است و اصولا ریش تراش های فیلیپس همگی بصورت چرخشی می باشند.

در نوع خطی هم توری ابتدا روی پوست شما قرار میگیرد و برای محافظت از پوست شما فاصله خیلی کمی با تیغ برقرار میکند تا تیغه ها با پوست برخورد ننمایند .همیشه زیر این توری ها موی صورت و چربی پوست جمع میشود که شما باید پس از هر بار استفاده آنرا تمیز نمایید .

مقاله پیشنهادی : نکات مهم خرید ریش تراش صفر زن

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم انواع شیور

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم ؟

شیورها اصولا از یک توری روی کلگی و تیغه های زیرین تشکیل شده اند که این مجموعه می تواند صورت شما را اصلاح کند . پس باید بعد از هر اصلاح آن را با دقت تمیز نمایید که ما به شما کمک می کنیم تا آموزش تمیز کردن شیور فیلیپس را ببینید. ایتدا برای تمیز کردن باید بدانید دستگاه شما از کدام نوع شیورهاست؟ ما در این مقاله با این مطلب آشنا می شویم که چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم ؟ گرچه اغلب شیورها شبیه به هم هستند و نحوه نگهداری یکسانی دارند ولی در اینجا اختصاصا به موضوع تمیز کردن شیور فیلیپس می پردازیم .

ریش تراش های فیلیپس اصولا دو نوع کلگی دارند. یا کاملا کلگی از دستگاه جدا میشوند یا به بدنه متصل و ثابت است . اگر کلگی دستگاه شما قابلیت جدا شدن از روی بدنه را داشته باشد میتوانید آنرا براحتی تمیز نمایید . برای تمیز کردن شیور فیلیپس با این نوع کلگی ابتدا باید آنرا از روی بدنه جدا نمایید . سپس یک پیاله حاوی آب ، فوم آنتی باکتریال (فوم های شستشوی دست) و 10 درصد الکل غیر صنعتی استفاده نمایید .

باید توجه داشته باشید که الکل به هیچ عنوان نباید بیش از حد باشد و بین 5 تا 10 درصد کافی است . سپس کلگی دستگاه را به مدت چند دقیقه درون ظرف قرار دهید باید توجه داشته باشید که نیاز نیست که این محلول به قدری زیاد باشد تا کلگی در آن غرق شود ، اگر میزان روی کلگی را بگیرد کافی است .

بعد از اینکه کلگی داخل مایع ماند میتوانید آنرا بیرون بیاورید و به آرامی زیر آب ولرم حرکت دهید تا همه چربی ها و و موها بطور کامل از آن خارج شود . سپس آنرا در روی دستمالی قرار دهید تا خشک شود برای استفاده بعدی روی دستگاه قرار دهید . اینکار را شما میتوانید هر 5 بار اصلاح انجام دهید و نیازی نیست پس از هر اصلاح این کار را تکرار کنید .

بیشتر بخوانید : 11 نکته مهم اصلاح صورت مردانه 

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم نکات تمیز کردن شیور

نکات مهم در تمیز کردن شیور فیلیپس

  1. هرگز از آب داغ برای شستن کلگی و تمیز کردن شیور فیلیپس استفاده نکنید زیرا به پلاستیک زیر کلگی آسیب وارد می کند .
  2. برای تمیز کردن شیور فیلیپس و بیرون آوردن ریش ها هرگز به کلگی ضربه وارد نکنید .
  3. هرگز اقدام به باز کردن کلگی و تیغه ها نکنید ، ممکن است با اینکار شما تیغه ها را گم کنید و یا دوباره نتوانید آنها را سر جای درست خود قرار دهید و پایه های زیر تیغه ها آسیب ببیند .
  4. باید توجه کنید که عمر مفید تیغه ها 2 سال بوده و باید تیغه ها بعد از هر 2 سال عوض شوند ، پس در صورتی که کیفیت اصلاح شما پایین آمد و تیغه ها کند شده باید آنها را تعویض نمایید .
  5. در برخی مواقع تمیز نکردن دستگاه و یا استفاده طولانی از تیغه ها باعث میشود تا توری روی دستگاه آسیب ببیند و سوراخ یا پاره شود در این صورت به هیچ عنوان از دستگاه استفاده ننمایید زیرا به پوست شما آسیب میرساند و ممکن است این آسیب جبران ناپذیر باشد .
  6. بهتر است در هر دوره 2 سال زمان تعویض تیغه ها دستگاه خود را برای سرویس به تعمیرکاران مجاز دهید تا علاوه بر تعویض تیغه ها و سرویس کلی دستگاه باتری آن را نیز چک کنند.
  7. شیور های فیلیپس دستگاه هایی هستند که دو نوع دارند یا اصلاح بصورت خشک و تر میباشد (ضد آب) یا فقط نوشته کلگی آنها قابل شستشو است و برای تمیز کردن دستگاه حتما باید به گزینه ضد آب بودن آن توجه کنید تا به اشتباه به بدنه دستگاه های غیر ضد آب ، آسیب نزنید .

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین ریش تراش را مطالعه نمایید . 

چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم خرید شیور فیلیپس با قیمت مناسب

کلام آخر

در این مطلب یاد گرفتیم که چگونه شیور فیلیپس را تمیز کنیم و با نکاتی که برای تمیز کردن شیور فیلیپس نیاز بود آشنا شدیم . حال اگر قصد خرید انواع شیور ، ماشین اصلاح ، ماشین تراش صورت و … را دارید می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید . در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص خرید و نگهداری این محصولات می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.