مقاله

مراقبت های پوستی در پاییز

مراقبت های پوستی در پاییز فروشگاه آنلاین ریش تراش

مراقبت های پوستی در پاییز و زمستان بسیار حائز اهمیت است چرا که در این فصول به دلیل سردی و خشکی هوا ، پوست بدن نیز خشک تر از فصول دیگر سال است . اگر می خواهید که خشکی پوست اذیتتان نکند.و باعث بیماری خارش زمستانی نشوید باید از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

البته باید این نکته را یاد آوری کنیم که مرطوب کننده های.فصل های گرم مانند تابستان متفاوت از نرم.کننده های فصول سرد سال هستند. مرطوب کننده‌ های مناسب فصول گرم مانند.تابستان دارای اسانس و رایحه میوه می باشند.که باعث خوشبو شدن و خنک کردن بدن می شوند. اما مرطوب کننده های پاییزی و زمستانی میزان رطوبت بیشتری دارند.

توصیه می‌کنیم برای رطوبت ، نرمی و لطافت بیشتر.پوستتان زمانی که از حمام بیرون می‌ آیید.وقتی هنوز پوستتان کمی مرطوب است.از کرم‌ های مرطوب کننده استفاده کنید. دلیل این کار ایجاد رطوبت بیشتر برای.پوستتان و حفظ رطوبت بیشتر آن می باشد.

در این مطلب می‌ خواهیم برای شما درباره یک سری.از مراقبت‌ های پوستی در پاییز بگوییم. شما با رعایت این نکات می‌ توانید در فصل‌ های سرد.سال هم پوستی نرم و لطیف مانند فصل‌ های گرم سال داشته باشید. فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر سشوار ، مسواک برقی ، ریش تراش ، ماشین اصلاح بدن و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

مقاله پیشنهادی : طریقه اصلاح بدن با استفاده از بادی گروم ها 

مراقبت های پوستی در پاییز جلوگیری از خشکی پوست

راهکارهای مراقبت های پوستی در پاییز

اگر شما پوست چربی داشته باشید در فصول سرد.سال احساس می‌ کنید از چربی پوستتان کاسته شده.و پوستی معمولی دارید. اگر دارای پوستی عادی باشید.و نه چرب باشد نه خشک احساس می‌ کنید.که کمی پوستتان خشک شده است. اما اگر شما پوست خشکی داشته باشید.در فصل پاییز  احساس خشکی خیلی بیشتری می کنید.تا جایی‌ که این خشکی بسیار آزار دهنده می‌ شود.

بنابراین در فصول گرم سال پوست.شما متفاوت از فصول سرد سال است. پس بهتر است در زمانی که فصل پاییز فرا می‌رسد.پاک‌ کننده، لایه بردار و کرم مرطوب کننده خود را بسته.به تغییرات پوستتان تغییر دهید. و مراقبت های پوستی در پاییز را انجام دهید.

اگر پوست شما چرب است و در.فصول سرد سال عادی شده ، دیگر نباید از کرم، لایه بردار و پاک‌ کننده‌ ای که.مناسب پوست چرب است استفاده کنید. در این مواقع باید از کرم، لایه بردار و پاک‌کننده‌ ای.که مناسب پوست‌ های معمولی است برای مراقبت های پوستی در پاییز استفاده کنید.

یکی دیگر از مراقبت های پوستی در پاییز که بسیار حائز اهمیت است استفاده از کرم ضد آفتاب است. بعضی از افراد تصور می‌ کنند که کرم ضد آفتاب تنها برای فصل‌ تابستان می باشد و آقایان نیز از استفاده ضد آفتاب طفره می روند. در صورتی‌ که کرم ضد آفتاب بیشتر جنبه مراقبت و درمانی دارد تا آرایشی و فقط مختص خانم ها نیست.

یکی از روش‌ های مراقبت‌ های پوستی در پاییز استفاده نکردن از آب داغ در زمان استحمام می باشد. ممکن است فکر کنید این کار اشتباه است و آب داغ باعث گرم شدن بیشتر بدن شما می‌ شود. در صورتی که شما با این کار به پوست بدن خودتان آسیب می‌ رسانید. آب داغ میزان چربی طبیعی پوست شما را از بین می‌برد و باعث می‌ شود پوست شما به مراتب خشک‌ تر شود.

کلام آخر 

در این مقاله با چند راهکار مراقبت های پوستی در پاییز آشنا شدیم . البته راهکارهای زیادی از نظر تغذیه ، شستشوی صحیح پوست ، نگهداری و آبرسانی پوست و … نیز وجود دارد که از جمله مراقبت های پوستی در پاییز است. چنانچه برای مراقبت های پوستی در پاییز نیاز به لوازم آرایشی و بهداشتی دارید می توانید با فروشگاه آنلاین ریش تراش تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله 11 نکته مهم اصلاح صورت مردانه را از دست ندهید. 

مراقبت های پوستی در پاییز قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی فصل پاییز

فروشگاه آنلاین ریش تراش

فروشگاه آنلاین ریش تراش عرضه کننده انواع ریش تراش ، سشوار ، ماشین اصلاح ، مسواک برقی و سایر لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت و برندهای معتبر می باشد . برای آشنایی بیشتر با انواع ریش تراش های براون و خرید این محصولات می توانید از فروشگاه آنلاین ریش تراش ایران دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02166737691 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *